Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به دستگاه های دولتی یک هفته مهلت داد تا ساخت و سازهای واقع شده در حریم و بستر رودخانه زیارت در محور ناهارخوران را راسا تخریب کنند.

محمود اسپانلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا به صورت جدی و اصولی با پدیده تعرض به حریم رود، دریا، منابع ملی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخورد خواهد کرد، افزود: آنچه برای ما مهم است منافع ملی و حراست و صیانت از آن در سطح استان گلستان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از دستگاه های اجرایی که در حریم این رودخانه ساخت و ساز کرده اند دستگاه هایی هستند که خودشان قانونا وظایف نظارتی در این زمینه بعهده دارند، ادامه داد: به این دستگاه‌ها مهلت یک هفته‌ای داده شده تا از بستر و حریم رودخانه عقب‌نشینی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه در غیر این صورت قطعا از روش قهری اقدامات قانونی انجام خواهد شد، تصریح کرد:

  اسپانلو با بیان این که برخورد با تخلفات حوزه آب وظیفه قانونی متولیان امر است افزود: امور آب تکلیف قانونی دارد بر اساس تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، همه ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها را بدون نیاز به حکم قضایی، قلع و قمع کند .

انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناهارخوران گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان