Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:37:48 GMT

سرپرست مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۲۸۶۵

سرپرست مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، طی بیانیه‌ای از سوی مالک باشگاه ‌ماشین سازی تبریز، میثم‌مصایبی از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه برکنار شد. متن حکم به شرح ذیل میباشد:

جناب آقای میثم مصائبی

 ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در مدت سرپرستی مدیر عامل تیم ماشین‌سازی‌، نظر به حوادث اخیر و تکدر خاطر هواداران این باشگاه و درخواست هیات  محترم فوتبال برای معرفی مدیر عامل جدید‌، بدینوسیله ابلاغ شما به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه کان لم یکن ‌و ملغی اعلام می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است از این تاریخ شما مسئولیتی در باشگاه نداشته و با توجه به شکایات واصله از سازمان لیگ‌ در خصوص برخی از تخلفات ارتکابی در کمیته انضباطی رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد‌.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز خبرگزاری فارس تبریز یونس قربانی ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اقداماتی برای افزایش راندمان نیروگاهی صورت گرفته است ، گفت: نیروگاه‌هایی که در کشور ساخته می‌شوند نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و از کلاسf هستند که راندمان بیش از ۵۵ درصد دارند.

وی ادامه داد: در دنیا نیز همین راندمان و بازدهی نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی طراحی و ساخته می‌شوند راندمان ۵۵ درصد دارند.

به گفته مدیر عامل توانیر نیروگاه‌هایی که راندمان پایین دارند در حال ارتقا هستند.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات این است که برای کاهش مصرف سوخت در نیروگاه‌های حرارتی توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر است

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدید پذیر هدف‌گذاری شده است، خاطر نشان کرد: از این میزان ۴ هزار و۵۰۰ مگاوات مربوط می‌شود به چهار سرمایه گذار که اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده‌اند و نتیجه آن طی دو سال اخیر مشخص می‌شود.

به گفته این مقام مسئول فعالیت‌های خوبی در حوزه تخصیص زمین صورت گرفته است که امیدواریم در بخش تأمین ارز و تسهیلات مربوطه کمک می‌کند که این ۱۰ هزار مگاوات تجدید پذیر ها اتفاق بیفتد.

وی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدید پذیر ۱۲۵۰ مگاوات است که پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده سه تا چهار برابر شود.

کد خبر 6089418 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد