Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۳، با همراهی محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در بازدید میدانی چند ساعته از نزدیک در جریان روند انجام پروژه‌های منطقه از جمله پروژه‌های احداث پارکینگ در درب اول و سوم بوستان جنگلی سرخه‌حصار، مسیر تندرستی و فعالیت‌های نگهداشت این بوستان و پروژه ایستگاه پردازش تفکیک پسماند(mrf) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخشی از این بازدید با استفاده از ون برقی صورت گرفت و توضیحاتی نیز در خصوص پروژه‌های مشارکتی قطب گردشگری شرق تهران از سوی شهردار منطقه ۱۳ ارائه شد.

سروری با تاکید بر این نکته که از فرصت مسئولیت برای خدمت بیشتر به شهروندان استفاده کنیم گفت: چالش‌ها و مسائل شهروندان با اتخاذ تدابیر مناسب باید رفع شوند تا بتوان از فرصت‌های موجود بهره گرفت و در عرصه خدمت رسانی شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در بخشی از صحبت‌هایش با بیان اینکه در تلاشیم شورایاری‌ها ظرفیت قانونی یابند گفت: با تدابیر زاکانی، مجمع معتمدین محلی تشکیل شده تا به عنوان بازوی کمکی شهرداری تصمیم سازی و ایده پردازی کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهردار جوان منطقه ۱۳ در بحث تملک ساصد و آزادسازی اراضی دوشان تپه به نفع شهروندان گفت: بدون تردید با این اقدامات گشایش و تحولات خوبی در منطقه ۱۳ رخ می‌دهد و این منطقه چشم انداز بسیار روشن و امید بخشی در سال آینده دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با تملک و تجمیع بافت فرسوده و ایجاد فضای سبز عمومی، سرانه فضای سبز منطقه بالا می‌رود ادامه داد: میزان توزیع فضای سبز در سطح محلات به دلیل بافت فشرده مسکونی یکنواخت نیست و تا جایی که امکانش وجود دارد شهرداری با حمایت شورای شهر نسبت به افزایش سرانه فضای سبز بویژه در نقاط مورد نیاز اقدام کند.

سروری در زمینه احیای بافت ناپذیر و فرسوده برای تغییر مهندسی شهر گفت: باید طرح‌ها و برنامه‌ها به نفع شهروندان باشد تا تغییرات خوبی اتفاق بیفتد و در زمینه بافت فرسوده تسهیلات خوبی به شهروندان ارائه شود و در حال حاضر پیگیر جلساتی با وزارت مسکن هستیم و به زودی تغییرات خوبی در موضوعات شهرسازی اتفاق می‌افتد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با اشاره به طرح رصد و بررسی دقیق میدانی مسائل و مشکلات موجود در محلات افزود: در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه ای به توسعه محلات شده است و نباید توجه به پروژه‌های بزرگ مقیاس باعث شود از پروژه‌های محلی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان غافل شویم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم فاصله‌ها در محلات شهر تهران کمتر شود و کیفیت زندگی شهروندان در محلات کم برخوردار ارتقا یابد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ نیز در این نشست با تشریح اولویت نیازها و مسائل منطقه، پروژه‌ها و اقدامات منطقه را در سه قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تشریح کرد و خواستار حمایت شورای اسلامی شهر تهران در اجرای این موارد برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان شد.

کد خبر 5432948 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی شورای عالی استان ها پرویز سروری شهرداری تهران شهرداری تهران آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه ترافیک وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی کاظم غریب آبادی غلامحسین محسنی اژه ای سانحه تصادف مددکار اجتماعی تهران آلودگی هوا نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران فضای سبز منطقه ۱۳ پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد: شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد