Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از کسب رتبه برتر مسئول انجمن خوشنویسی دفاع مقدس این اداره‌کل در جشنواره ملی «اذان منتظران» خبر داد.

امین لطفی‌شهپر گفت: «جواد مؤمنی» مسئول انجمن خوشنویسی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی «اذان منتظران» در بخش خوشنویسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او از برخی سوابق «جواد مؤمنی» می‌توان به مسئول مرکز کتابت قرآن کریم در مرکز همایش‌های بین‌المللی استان همدان از سال ۱۳۹۴ تاکنون، تعلیم و ترویج خط نسخ ایرانی در استان همدان از سال ۱۳۹۱ تاکنون، کتیبه‌نگاری محراب مساجد حسینیه‌ها، اماکن متبرکه و سر در ادارات به روی کاشی هفت‌رنگ سنتی از ۱۳۸۰ تاکنون اشاره کرد.

نخستین جشنواره اذان منتظران به میزبانی استانداری همدان، در سه بخش علمی با موضوع فلسفه آثار و کارکرد‌های اذان، بخش هنری شامل مستند، کلیپ کوتاه، موشن گرافیک و هنر‌های تجسمی (خوشنویسی، نقاشی، عکاسی) و بخش ادبی شامل خاطره، شعر و داستان برگزار شد و مراسم اختتامیه آن به سال آینده موکول شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره اذان انجمن خوشنویسی اذان منتظران استان همدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد