Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:48:45 GMT

بازگشت ۲۴ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۳۰۱۷

بازگشت ۲۴ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: طبق پیگیری‌ها و همکاری‌هایی که از سمت دستگاه‌های مسئول و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفته شاهد بازگشت ۲۴ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید هستیم.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی واحدهای تولیدی به منظور کمک به چرخه تولیدی در استان، افزود: طی پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان مربوطه برای رفع موانع تولید در چند ماه آینده برنامه‌های راهبردی دیگری نیز خواهیم داشت تا ۱۶ واحد صنعتی و معدنی راکد دیگر به عرصه تولید بازگردانده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: از جمله مشکلات واحدهای تولیدی که باعث رکود آنها در تولید شده بود شامل تجهیزات و ماشین آلات فرسوده، کمبود مواد اولیه، اختلاف شرکا و نبود سرمایه در گردش است که در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف شده‌اند.

دارابی با بیان اینکه تلاش‌های لازم را برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی بکار گرفته می‌شود، بیان کرد: در نظر داریم که تا پایان سال جاری ۶ واحد تولیدی در استان کرمانشاه به چرخه تولید بازگردانده شوند.

کد خبر 5432964

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه قصرشیرین رفع موانع تولید ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش برف ایلام مراسم تودیع و معارفه اردبیل رفع موانع تولید چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ