Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا راهی مرحله یک هشتم شود.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی برای پورتو خوش درخشید و در این بازی یک گل به ثمر رساند و گل دوم تیمش را ساخت.

در ارزیابی عملکرد ستاره ایرانی در این بازی متوجه می شوید طارمی ناجی و بهترین بازیکن میدان بود و موفق شد پورتو را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاه به آمار، طارمی 78 دقیقه برای غول فوتبال  اروپا بازی کرد. ستاره ایرانی در این مدت یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

طارمی در این بازی یک شوت به چارچوب داشته که به گل تبدیل شده است. البته ستاره ایرانی 4 بار دیگر نیز سعی کرد تا دروازه لاتزیو را باز کند ولی هیچکدام از آنها در چارچوب نبوده است.

دقت پاس بالایی طارمی در این بازی نشان از بازی بی عیب و نقص ستاره ایرانی مقابل لاتزیو را می دهد. طارمی در این دیدار 79 درصد پاس هایش را درست داده و برای یک مهاجم این آمار فوق العاده است.

سایت «سوفا» اسکور در ارزیابی فنی از این بازی به مهدی طارمی بالاترین نمره یعنی 8.7 از 10  را گرفت تا به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لاتزیو مهدی طارمی لیگ اروپا بهترین بازیکن زمین ستاره تیم ملی ایران ستاره ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!