Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در بازدید از شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان افزود:  تکمیل عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک به کاهش هزینه‌های تولید، بالا بردن راندمان و در نتیجه افزایش درآمد کشاورزان منجر شده و حرکتی عظیم در راستای توسعه گلخانه‌ای کشور محسوب شود.

وی با صدور دستورات لازم برای تسریع عملیات گازرسانی در شهرک گلخانه‌ای نودهک، اظهار داشت: با راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای نودهک، با اشتغال مستقیم و همچنین افزایش میزان صادرات محصولات گلخانه‌ای در استان قزوین روبرو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، عملیات گازرسانی در شهرک گلخانه‌ای نودهک به طول ۹ کیلومتر انجام شده و ۵۰۰ متر آن باقی مانده است.

شهرک گلخانه‌ای نودهک یک هزار هکتار بوده که در فاز نخست ۵۴ قطعه به مساحت ۷۰ هکتار از اعتبارات سفر استانی دولت گذشته آغاز شده و عملیات زیرسازی و جدول گذاری و اجرای شبکه آن در حال اجرا است.

گفتنی است، با هدف توسعه هرچه بیشتر این شهرک پنج میلیون متر مکعب آب از سد نهب برای آبرسانی به این مجتمع در نظر گرفته شده است.

در این بازدید همچنین رضا طاهری فرماندار تاکستان، رجب رحمانی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها تاکستان گاز رسانی گلخانه محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان گاز رسانی گلخانه تاکستان گاز رسانی گلخانه محمدمهدی اعلایی شهرک گلخانه ای نودهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵

به نقل از الصباح؛ جاسم الخطابی استاندار کربلا، اعلام کرد که از آنجایی که کربلا مقصد دینی مهم میلیون‌ها مسافر از سراسر کشورهای جهان به شمار می‌آید، شاهد جریان بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی هستیم.

وی افزود: در این راستا عتبه حسینی، اقدام به احداث فرودگاه بین‌المللی در این استان کرد که پیشرفت این پروژه بیش از ۷۰ درصد بوده و افتتاح آن در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

الخطابی اشاره کرد که پیمانکار ساخت این فرودگاه یک شرکت بریتانیایی و طراح آن یک شرکت فرانسوی است که در طراحی بنای آن ویژگی‌های اسلامی و تمدنی عراق لحاظ شده است.

استاندار کربلا افزود: در حال حاضر ساخت باند فرودگاه تکمیل شده و به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافران نیز تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: این فرودگاه نه تنها برای استان، بلکه برای کشور دارای اهمیت راهبردی است به ویژه آنکه گردشگری دینی سفرهای میلیونی را در پی دارد و این امر بر فعالیت‌های اقتصادی استان و تبدیل آن به مقصد مهم گردشگری تأثیر خواهد داشت.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد