Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:49:20 GMT

مردم باید به سواحل آزادشده دسترسی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۳۵۲۳

مردم باید به سواحل آزادشده دسترسی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن درویشیان که به منظور پیگیری اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر رعایت عقب نشینی از سواحل به مازندران سفر کرده است گفت: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل از ساخت و سازهای غیرمجاز و رعایت حریم ۶۰ متری سواحل دریا به استان‌های شمالی سفر کرده‌ایم تا از نزدیک بر روند آزادسازی سواحل نظارت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام درویشیان افزود: گزارش‌هایی به ما رسیده است که برخی از مستحدثات در حریم ۶۰ متر هنوز تخریب نشده‌اند و از نزدیک این موارد را بررسی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: اگر مشکلات فنی و حقوقی موجب عدم عقب نشینی این درصد کم از مستحدثات باشد باید برطرف شود اما اگر بدون نکته فنی و حقوقی کوتاهی در این قضیه صورت گرفته باشد با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد افزود: همه دستگاه‌ها در این دستور ملی همکاری لازم را داشتند و نکته مهمی که باید به آن پرداخته شود بعد از آزادسازی سواحل است؛ یعنی دسترسی مردم به ساحل آزاد شده یکی از موضوعات جدی است که باید به آن پرداخته شود.

درویشیان همچنین خاطرنشان کرد: طبق دستور دستور رئیس جمهور به وزیر کشور مبنی بر اینکه از طریق شهرداری‌ها و بخش خصوصی این سواحل برای استفاده مردم باید آماده سازی شود، تمامی دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به این مسئله اقدام کنند.

کد خبر 5433012

منبع: مهر

کلیدواژه: ساحل نظارت و بازرسی ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل عکس استانها ایلام مراسم تودیع و معارفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر

در مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی مازندران، گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، ۲۵ سوارکار از شهر‌های بابل، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر باهم رقابت کردند.

شرکت کنندگان در مسافت‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به مصاف هم رفتند که ۱۵ نفر در پایان رقابت‌ها گواهی پیمودن مسیر دریافت کردند.

در ماده ۴۰ کیلومتر، مسلم یوسف نژاد، بهمن اپیکان، مهدی خوشحالی، هانیه مختاری، آریا فیروزیان، صدف مختاری، فاطمه جانمحمدی، مریم ابراهیمی و رامین تقوایی و در ماده ۶۰ کیلومتر امیر داستان پور، صادق باقرنژاد، محمدعلی باید، حمید عهدی نژاد، تینا وهابی و فاطمه زارع، نفراتی بودند که موفق به دریافت گواهی پیمودن مسیر شدند.

آئین اهدای گواهی نفرات برتر با حضور لاغری معاون فرماندار بابلسر، آری مسئول بازرسی اداره کل و جوانان مازندران، احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر سیدبشیر جعفری رئیس هیات سوارکاری استان و  ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد و از خانواده معظم شهید مدافع وطن سید محسن حسین‌نیا نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور