Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بعد از انقلاب تحول عظیمی در استان اصفهان و کشور شکل گرفته، گفت: این پیشرفت‌ها به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست باید پیشرفت‌ها ادامه پیدا کند تا بعضی‌ها نظام را به ناکارآمدی متهم نکنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: بنیاد برکت بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی برای مردم قدم بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری از طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور می‌باشد و تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در تمامی حوزه‌ها داشته است.

وی افزود: امیدوار هستیم دیگران، از اشتغالزایی بنیاد برکت الگو بگیرند و کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

وی گفت: بدون شک اگر از تولید کننده حمایت شود و عرضه افزایش یابد و با کاهش قیمت و افزایش کیفیت تولید، از مصرف کننده حمایت می‌شود.

امام جمعه اصفهان افزود: به جای ایجاد اشتغال انفرادی و پرداخت وام به افراد، کارگاه هایی احداث شود تا کارهای تولیدی به صورت گروهی انجام شود و به این صورت، بهره وری افزایش می‌یابد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی و زودبازده خاطرنشان کرد: گاهاً می‌بینید که این مشاغل خانگی بهتر در جامعه جواب می‌دهد و حتی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، و در این راه بنیاد برکت تاکنون در زمینه‌های عمرانی و زیر ساختی کارهای بسیار خوب و ارزنده در سطح کشور و استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تحول عظیمی در استان اصفهان و کشور شکل گرفته است افزود: این پیشرفت‌ها به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست باید پیشرفت‌ها ادامه پیدا کند تا بعضی‌ها نظام را به ناکارآمدی متهم نکنند.

امام جمعه اصفهان گفت: با وجود اینکه تحریم‌های سنگین دشمنان برای ایجاد وقفه در خدمت به مردم همیشه وجود داشته مسئولان همگی باید دست در دست هم توطئه‌های دشمنان در تحریم‌ها را خنثی کنند.

مدیر عامل بنیاد برکت در گرگان: 176 هزار طرح اشتغالزایی در سطح کشور اجرا شدبنیاد برکت طرح "استان بدون بیکار" را در 100 روستای ایران اجرایی کرد29 مدرسه توسط بنیاد برکت در استان اردبیل احداث می‌شود

مدیر عامل بنیاد برکت نیز گفت: بنیاد برکت امسال بیش از 240 هزار فرصت شغلی در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده است.

محمد ترکمانه افزود: این فرصت‌های شغلی در قالب 182 هزار طرح اقتصاد اجتماع محور خرد و کلان در 30 استان کشور و در 12 هزار روستا اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در کشور 200 مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس ایجاد شده است، افزود: سهم استان اصفهان از این مدارس 47 مدرسه بوده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت در استان اصفهان36 طرح در حوزه بنگاهی را مورد حمایت قرار داده که میزان سرمایه گذاری این طرح ها 240 میلیارد تومان بوده است.

ترکمانه افزود: این بنیاد در حوزه مشاغل خرد خانگی در 17 شهرستان استان توانسته سهم قابل توجهی دراشتغال زایی را مورد حمایت قرار دهد.

وی گفت: بنیاد برکت در بخش تسهیلات از 100میلیون تا 40 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های کلان تسهیلات می‌دهد.

مدیر عامل بنیاد برکت به اجرای طرح مهاجرت معکوس در کشور با حمایت بنیاد برکت نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پنج هزار خانواده از شهر‌های بزرگ به روستا‌های خود مهاجرت کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان استان اصفهان بنیاد برکت پیشرفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست