Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:10:16 GMT

بورس در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۳۴۵

بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۶ هزار واحدی گذراند و در کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود و کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۶ هزار واحدی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ارزش سهام عدالت بیش از یک درصد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۲۷۹ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۱۱ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۱۵ واحدی قرارگرفت.

شاخص کل بورس در معاملات ۱ اسفند ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۷ هزار و ۷۸۵ واحدی به پله یک میلیون و ۲۷۴ هزار واحدی روبرو شد و فرابورس با اُفت بیش از ۳۶ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۴۷۶ واحدی قرارگرفت.

شاخص در روز دوشنبه در معاملات ۲ اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۷ هزار واحد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۳۸ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۱۳ واحدی قرارگرفت.

روند شاخص بورس در روز سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ رشد بیش از ۳ هزار و ۲۱۱ واحدی داشت به پله یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی رسید و فرابورس بیش از ۱۵ واحد رشد کرد و به پله ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحدی رسید.

شاخص بورس در معاملات ۴ اسفند ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۳ هزار و ۴۶۱ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۶۰ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحدی ایستاد.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۳ روز مثبت و یک روز منفی را در کارنامه خود به ثبت رساند و همچنان در کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی باقی ماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت اخبار اقتصادی بازار سرمایه شاخص بورس بورس بازار بورس بورس تهران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شاخص بورس و اوراق بهادار پله یک میلیون کانال یک میلیون رشد بیش هزار واحدی واحدی رسید اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۳ کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳