Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امنیت غذایی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت و ابلاغ آن از سوی وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی در استان نداریم.

وی افزود: تمامی کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها و سردخانه‌‌های استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر  ۱۱۰۰ تن برنج هندی کیلویی ۲۴ هزار تومان ،برنج تایلندی ۱۱۰۰ تن کیلویی  ۱۲ هزار تومان در انبارهای استان موجوداست.

شاهرخی عنوان کرد: موجودی شکر در انبارهای استان ۱۱۰۰ تن است که قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان است.

وی بیان کرد: ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها داریم که ۲۸۴ تن آن حواله شده است، همچنین ۶۰ تن گوشت قرمز به استان اختصاص پیدا کرده که ۱۵ تن آن حواله شده است، در صورت نیاز مرغ و گوشت بیشتری اختصاص پیدا می‌کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه مرغ و گوشت روزانه در استان کشتار می‌شود، عنوان کرد: مرغ و گوشت بیش از نیاز استان در سردخانه‌ها موجود است.

شاهرخی در خصوص میوه شب عید نیز توضیح داد: ۳۰۰ تن پرتقال تامسون و ۲۰۰ تن سیب در سردخانه‌های استان موجود است که هنگام عرضه طبق برنامه کارگروه راهبردی کشوری ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ذخیره مرغ منجمد میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران