Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: میرشاد ماجدی در چند روز گذشته صحبت‌هایی با رئِیس فدراسیون فوتبال تایلند انجام داده تا تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در تورنمنت ۵ جانبه‌ای که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کند.  ماجدی ۲۳ بلیط مجانی برای اعزام تیم ملی فوتسال جوانان به تورنمنت تایلند را گرفت و تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال روز شنبه، ۲۱ اسفند عازم تایلند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایلند از سال‌ها پیش در فوتسال سرمایه‌گذاری‌های کرده و هدف گذاری این کشور رسیدن به سطح یک فوتسال آسیا است.

به همین دلیل تایلند برای آماده سازی تیم ملی فوتسال خود هر سال تورنمنتی را با حضور تیم‌های ملی کشور‌های مختلف برگزار می‌کنند و امسال هم مانند سال‌های گذشته قرار است تایلند تورنمنتی را با حضور تیم‌های ملی نپال، مغولستان، عمان، ایران و مالدیو برگزار کند.

از آنجا که حضور تیم ملی فوتسال ایران همواره برای تایلندی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، هر سال با دعوتنامه‌ای ایران را به این تورنمنت دعوت می‌کنند. فدراسیون فوتبال تایلند روز پنجشنبه نامه‌ای مکتوب به فدراسیون فوتبال ایران ارسال و در آن نامه خواستار حضور تیم ملی فوتسال بزرگسالان در این تورنمنت شد. البته با وجود اینکه قرارداد وحید شمسایی و دستیاران او هنوز امضا نشده است، فدراسیون فوتبال تصمیم دارد تیم ملی فوتسال جوانان را به جای بزرگسالان عازم تایلند کند.

بیشتر بخوانید

دومین شکست بانوان فوتسال ایران برابر روسیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال حسین شمس تیم ملی فوتسال جوانان فدراسیون فوتبال حضور تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در بانکو تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با ترکیب باقر محمدى، محمد حسین درخشانی، مهدى کریمى، سالار آقاپور، بهروز عظیمى برابر ازبکستان به میدان می‌رود.

برنده این دیدار در مرحله پایانی به مصاف تایلند میزبان مسابقات می‌رود.  

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا