Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:58:06 GMT

بزدلان داخلی دنبال تلقین سازش با استکبار هستند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۴۶۳

بزدلان داخلی دنبال تلقین سازش با استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم، گفت: امروز آثار مقاومت را می‌بینیم و انقلاب اسلامی با مقاومت ۴۳ سال جلو آمده که دشمن می‌خواهد شبهه افکند و سازش را به مردم تلقین کند و برخی‌ از بزدلان داخلی نیز همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا و ناتو متم اصلی تحرکات اخیر روسیه و اوکراین هستند، و این راه و رسم غرب است که جز جنگ و خون ریزی چیزی از آن مشاهده نمی‌شود.

وی در انتقادی به دستگاه‌های اداری، افزود: دستگاه‌های اداری سعی کنند بیشتر و بهتر پاسخگوی مردم باشند و دری‌ها را به سوی مردم باز کنند، میز خدمتی که در نماز جمعه دایر است بیشتر شود و مسئولان قبل و بعد از نماز پاسخگوی مردم باشند.

دستگاه‌های اداری مطالبات مردمی را پاسخ دهند

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: تجربه نشان داده که معمولاً هر وقت دستگاه‌های اداری خوب پاسخگوی مردم نبودند مراجعت به دفتر ولی فقیه بیشتر شده با وجود اینکه ما مسئولیت اجرایی نداریم و بودجه و امکاناتی در دست ما نیست اما این نشان می‌دهد که هرگاه مراجعت به ما زیاد شد یعنی اینکه مردم در دستگاه‌های اداری پاسخ خود را نگرفتند که متأسفانه این روزها مراجعات به ما زیاد شده و این حاکی از این است که دستگاه‌های اداری بیشتر پاسخگوی مطالبات مردم باشند و افراد را قانع و راهنمایی کنند.

نکونام با اشاره به اینکه مراقب باشیم نظر خدا از ما برنگردد، بیان داشت: اگر نظر خدا از ما برگشت یأس و ناامیدی بر ما غالب می‌شود که قدم مهم در این راستا مراقبت از رفتار و اعمالمان است.

اعمال شخص سبب بروز حوادث ناگوار است

وی در تفسیر آیات سوره مبارکه نساء گفت: زمانی که حادثه‌ای برایمان رخ می‌دهد علت آن را باید در اعمال خودمان جست‌وجو کنیم نه اینکه دیگران را در این حادثه مقصر بدانیم بلکه قطعا اعمال سراسر نقص ما که با ریا و خودنمایی همراه هستند علت عمده رخ دادن حوادث است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نماز جمعه شهرکرد دستگاه های اداری مطالبات مردم دستگاه های اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوء استفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

به گزارش ایسنا، در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهاد‌های عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذیربط خود تخلف محسوب می‌شود.

همچنین طبق این بخشنامه، بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحد‌های تابعه، تاکید کرد که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان و تاکید کرده که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند