Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:58:45 GMT

زیباسازی معابر و سواحل عسلویه با جدیت دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۴۶۵

زیباسازی معابر و سواحل عسلویه با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیدخونی صبح جمعه در حاشیه آئین معارفه شهردار جدید عسلویه در جمع خبرنگاران گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما درآمدزایی پایدار و احداث مجتمع‌های تجاری مسکونی و تفریحی است.

وی جذب سرمایه گذار و مشارکت در زمینه امور زیربنایی و اجرایی کردن ممیزی شهر و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع شهری را از اولویت‌های شهرداری عسلویه ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخونی با بیان اینکه زیباسازی ورودی‌های شهر میادین و سواحل را با جدیت دنبال می‌کنیم تصریح کرد: احداث میدان میوه و تره بار و فعال کردن کمیته تخصیص اعتبار هم در دستور کار ویژه ما قرار دارد.

شهردار عسلویه گفت: پیگیری و پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران در اولویت برنامه‌های شهرداری عسلویه قرار دارد.

وی فعال‌سازی کمیسیون‌های شهرداری و ایجاد جاده ساحلی با هدف رفع ترافیک شهری و پدافند غیر عامل را از دیگر اولویت‌های شهرداری عسلویه ذکر کرد.

بیدخونی بیان داشت: ایجاد پارکینگ طبقاتی در مرکز بازار، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث پارک آبی و سالن آمفی تئاتر و ساماندهی گلزار شهدا و آرامستان ها هم از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری عسلویه است.

کد خبر 5433097

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری عسلویه شهرداری بوشهر عسلویه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل ایلام عکس استانها بارش برف حکم انتصاب شهرداری عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم