Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه استقلال معتقد است خدمت سربازی سیاوش یزدانی تا پایان فصل و دیگر مدافع آبی‌ها تا ۳۰ سالگی وی می‌توانست به تعویق بیفتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، فرشید سمیعی درباره وضعیت اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت سربازی اظهار داشت: کارهای انجام شده در کمیسیون‌ها طول کشید و به این نتیجه رسیدند که مرادمند از شرایط کفالت برخوردار نیست که این هم تفسیری از قانون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌شد تفسیر کرد که او از شرایط کفالت برخوردار است یا خیر. باشگاه به چند دلیل درباره این موضوع اطمینان داشت. آجورلو سال‌ها مدیرعامل باشگاه‌های نظامی بوده است و کسی سابقه عوامل اجرایی باشگاه را در انجام کارهای مربوط به بازیکنان سرباز ندارد.

وی با بیان اینکه با نامه‌نگاری‌ها و صحبت‌های شفاهی گمان می‌شد مشکلی وجود ندارد،‌ تصریح کرد: بازیکنانی که در سطح تیم ملی هستند، می‌توانند سربازی خود را تا 30 سالگی به تعویق بیندازند و دستورالعمل‌ها، این موضوع را بر عهده فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان گذاشته است. لیست تیم ملی سیال است و امکان دارد بازیکنی در اردوی بعدی تیم، از فهرست خارج شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه فدراسیون و وزارت ورزش تأیید کردند که مرادمند در سطح تیم ملی فوتبال ایران است، خاطرنشان کرد: برخی با شیطنت گفتند که باشگاه استقلال درخواست معافیت کرده است. ما چنین درخواستی نکردیم و به نظر ما، مرادمند حائز شرایط تعویق خدمت سربازی است. وظیفه داریم از حقوق باشگاه استقلال دفاع کنیم و با نامه‌ای که فدر به وزارت ورزش ارسال کرده و حالا به نظام وظیفه رسیده است، انتظار داریم خدمت مرادمند مطابق نص صریح آیین‌نامه به تعویق بیفتد.

ورمزیار: استقلال باید به غیبت یزدانی و مرادمند عادت کند

«ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح برای کمک به فوتبال و این موضوع بود که بازیکنان ملی، در خدمت تیم ملی باشند.»، سمیعی ضمن بیان این جمله گفت: یزدانی بازیکن تیم ملی است و می‌خواهد در کوران مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و سپس مرحله نهایی این رقابت‌ها شرکت کند. در مصوبه آمده که برای کمک به فوتبال، اعزام بازیکن تیم ملی به خدمت به تعویق بیفتد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در لیگ دسته اول هم تیم ندارد، عنوان کرد: یزدانی در کوران مسابقات باید به خدمت اعزام شود؛ آن هم در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته شده است. او سهمیه سپاه پاسداران شده و تا مهره سال آینده باید بدون تیم بماند. بهترین مدافع لیگ که او را که به سطح تیم ملی رساندیم، باید به پادگان برود. فدراسیون فوتبال باید ورود می‌کرد و مصوبه مذکور برای کمک به فوتبال ایران نوشته شده است. ستاد کل نیروهای مسلح قید کرده که با تعویق موافق هستیم و باید راهکار قانونی برای این موضوع پیدا شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال راجع به آخرین وضعیت دو مدافع سرباز استقلال عنوان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح موارد قانونی را قید و اعلام کرد بازیکنی در سطح تیم ملی که 28 سال را رد کرده است، می‌تواند از تعویق خدمت برخوردار باشد. باشگاه استقلال در نامه به فدراسیون و وزارت ورزش اعلام کرد این‌ها شرایط مرادمند است و درخواست کردیم این موضوع را به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کنند. با این حال وقتی به نتیجه لازم می‌رسیم، می‌گویند مرادمند از این شرایط برخوردار نمی‌شود.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره سرباز شدن یزدانی و مرادمند

سمیعی در پاسخ به این پرسش که آیا اعزام مدافعان استقلال می‌توانست تا پایان فصل به تعویق بیفتد یا خیر،؟ اظهار داشت: درباره سیاوش بله، اما این اتفاق برای مرادمند می‌توانست تا 30 سالگی رخ بدهد. تکلیف بازیکنان در این شرایط مشخص نیست. یزدانی زحمت کشیده و برای او این همه هزینه شده؛ اگر قانون برای کمک به او نیست، پس برای چیست‌؟ ستاد کل نیروهای مسلح و نظام وظیفه همیشه به تیم ملی کمک کرده و این‌بار می‌شود از ظرفیت قانونی استفاده کرد. انتظار داریم بازیکنان ملی‌پوش استقلال هم از ظرفیت‌های قانونی برخوردار شوند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال مدافعی به‌جای مرادمند و یزدانی به خدمت می‌گیرد یا خیر؟ تصریح کرد: می‌توانیم بازیکن خارجی آزاد جذب کنیم و اگر به مشکل بخوریم، یک مدافع خارجی آزاد جذب خواهیم کرد. این به این معنا نیست که شرایط دو مدافع خود را پیگیری نمی‌کنیم؛ اما در حال پیگیری برای جذب مدافع آزاد خارجی هم هستیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره وضعیت وریا غفوری گفت: سرمربی تیم، غفوری را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده و باشگاه با حفظ قدرت سرمربی، قصد حل موضوع را دارد. سرمربی تیم حرف اول و آخر را در تمرینات و مسائل فنی می‌زند. وریا بازیکن قدیمی ما است و سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است. پس از تشریح شرایط با مدیریت و کمیته انضباطی، مجیدی درخواست بازگشت غفوری به تمرینات را کرد. مجیدی نمی‌خواهد بازیکنان به مدت زیادی از تمرینات دور باشند. این موضوع در یکی دو روز اخیر حل می‌شود و غفوری به تمرینات بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال سیاوش یزدانی استقلال معاون حقوقی باشگاه استقلال ستاد کل نیروهای مسلح باشگاه استقلال تعویق بیفتد برای کمک سطح تیم ملی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: طرح کلان کاهش تصادفات موتورسیکلت با همکاری سازمان فرهنگی و پلیس راهور استان، با توجه به سهم بالای این وسیله نقلیه در تصادفات، در پر تصادف‌ترین محل‌های موتورسیکلت سوار‌ها  انجام می‌شود.   علی سمیعی افزود: با توجه به سهم ۳۳ درصدی موتورسیکلت سوار‌ها از مجموع تصادفات فوتی و نداشتن کلاه ایمنی و پوشش نامناسب به عنوان مهم‌ترین علت آسیب موتور سوار‌ها در تصادفات، این طرح با هدف تشویق و ترغیب استفاده بیشتر از کلاه ایمنی اجرایی می‌شود.    وی با بیان اینکه با اجرای این طرح به دنبال فرهنگ سازی برای درک خطر هستیم، گفت: مطالعات در  این زمینه نشان می‌دهد که  بسیاری از  راکبان موتور سیکلت با وجود اطلاع از  قوانین، درکی از خطر ندارند، مانند راننده‌ای که  سعی می‌کند طبق قانون رانندگی کند، اما اجازه می‌دهد فرزند خردسالش سرش را  از پنجره بیرون بیاورد و در  این شرایط راننده درکی از خطر ندارد.   سمیعی ادامه داد: این طرح برای آن دسته از موتورسیکلت سوار‌ها که  وسیله نقلیه شان دچار نقص سیستم روشنایی است، بسیار کارآمد است؛ چرا که علت بسیاری از تصادفات موتورسیکلت‌ها با دیگر وسایل نقلیه و  عابران پیاده، دیده نشدن است.   به گفته او، با اجرای این طرح در  تمامی مناطق شهر، علاوه بر افزایش ایمنی راکب و ترک نشینان موتورسیکلت، راکبان نسبت به  قوانین راهنمایی و  رانندگی آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند و آموزش‌های لازم را هم در  زمان نصب برچسب از مأموران پلیس راهور دریافت می‌کنند.   سمیعی ادامه داد: طرح چسباندن برچسب بر روی موتورسیکلت‌ها نتیجه تصمیمات کمیته فرهنگ ترافیک استان است که  در کنار مهندسی ترافیک (همچون امور عملیاتی و، اصلاحات هندسی) به امر آموزش نیز توجه ویژه دارد.   مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد افزود: با  اجرای چنین طرح‌هایی سعی داریم روی آشکارسازی موتورسیکلت‌ها در سطح شهر، متمرکز شویم چرا که  یکی از دلایل تصادف این نوع وسیله نقلیه موتوری، انجام حرکات نمایشی، نپوشیدن لباس مناسب و با چراغ خاموش راندن یا  با نقص سیستم روشنایی موتور سواری کردن، است.    

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی