Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: همواره معیشت محرومان از دغدغه های ائمه اطهار (ع) بوده و همین روش در نهضت امام خمینی (ره) مشهود است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسیس کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و تقویت بهزیستی بر حمایت از محرومان تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وضعیت معیشتی جامعه، گفت: همه باید در این شرایط از هم حمایت کنیم و کسبه علاوه بر اینکه مراقب باشند که اجحافی نکنند، سودی متعادل و کمتر از مشتریان خود دریافت کنند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به آمار اعلامی از سوی کمیته امداد حضرت امام (ره)، گفت: میزان پرداخت صدقات مردم اصفهان هر ساله بیش از سال قبل بوده و این جای تقدیر دارد.
وی  با اشاره به سقوط هواپیمای نظامی ارتش در تبریز گفت: سخنان یکی از خلبانان شهید نیروی هوایی پیش از شهادت که حاکی از عمق باور به اسلام، ارزشها و نظام اسلامی است، انسان متاسف می‌کند که چه نیروهای ارزشمندی از دست می‌روند.
وی با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: این عید یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و پس از بعثت ایشان یکی از یاران بزرگ پیامبر حضرت ابوطالب عموی پیامبر (ص) بود که تا آخرین لحظات از پیامبر حمایت کرد و این روزها سالروز وفات او ست.
عضو خبرگان رهبری  با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و همچنین درگذشت یکی از مداحان اصفهان با سابقه اصفهان، خاطر نشان کرد: کسی که ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد خداوند محبت او را در دل‌های مومنان قرار می‌دهد که نمونه بارز آن در وجود شهید سلیمانی و امام خمینی (ره) مشهود بود.

امام جمعه اصفهان همچنین در خطبه اول نماز بر ضرورت یا خدا و امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد  در پایان خطبه ها حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه ملک شهر اصفهان را به عنوان امام جمعه موقت اصفهان و جایگزین حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر معرفی کرد . 

برچسب‌ها سید یوسف طباطبایی نژاد اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امام خمینی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده سیزدهمی فولام قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که در پنج هفته گذشته لیگ برتر به طور کامل دور از ترکیب و حتی نفرات تعویضی برنتفورد انگلیس بوده و روی نیمکت نشسته، امیدوار است پس از مدت‌ها شانس بازی مقابل فولام را به‌عنوان یار جانشین به دست بیاورد.

هافبک ایرانی برنتفورد در حالی دور از ترکیب امروز تیمش مقابل فولام است که آخرین بازی خود را یک ماه و پنج روز قبل در لیگ برتر با حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد انجام داد.

قدوس در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده که موفق شده یک گل به ثمر رسانده، اما پس از جام ملت‌های آسیا دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب و درخشش را به دست نیاورده است.

تیم فوتبال برنتفورد با 9 پیروزی، 8 مساوی و 18 شکست در این فصل 35 امتیازی و تیم شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری یا تساوی مقابل فولام به طور قطعی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است