Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@18:55:09 GMT

قضاوت در خصوص وقایع اوکراین زود است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۷۸۹

قضاوت در خصوص وقایع اوکراین زود است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: از متولان حوزه کسب و کار در قوای مجریه انتظار داریم تا برای صدور مجوز و پروانه برای کسب و کارها مباحث را ساده کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه نباید برای دریافت یک مجوز کسب و کار مردم را اذیت کنیم، گفت: شرایط کشور به نحوی است که باید همه موانع را برای ایجاد اشتغال و کار برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمفیدی همچنین از دولتمردان خواست تا در زمینه برخورد با فساد اقدامات جدی تری انجام دهند تا اعتمادافزایی بین مردم شکل بگیرد.

وی اقدامات دولت در آزاد سازی سواحل را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این موضع در اذهان عمومی با استقبال خوبی مواجه شده است.

امام جمعه گرگان به تحولات اخیر اوکراین و روسیه اشاره کرد و گفت: باید منتظر باشیم تا همه جوانب این موضوع مشخص شود و هم اکنون قضاوت در خصوص این وقایع زود است.

کد خبر 5433120

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام عکس استانها اردبیل شیراز حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درمراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان  معاون امور مجلس رییس جمهورگفت: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمان خود هستیم. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند