Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه قزوین گفت: دستگاه قضا را نعمت خدا در انقلاب اسلامی می‌دانیم، پس باید قداستش را حفظ کنیم و مبادا تضعیف دستگاه قضا از بیان، رفتار و قلم ما سر بزند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که بعدازظهر امروز در شبستان مسجدالنبی(ص) اقامه شد، اظهار داشت: ظلمی که دارد در کشور اوکراین اتفاق می‌افتد، بنیانگذار ظلم در این کشور به ویژه در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها بودند که در این کشور فتنه به‌پا کردند و یک هنرپیشه طنز را بدون هیچ‌گونه تخصصی رئیس‌جمهور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها اواکراین را به نابودی کشاندند، خلع سلاحش کردند و بعد از اینکه همه این اتفاقات افتاده، امروز که این کشور دچار بحران شده، هیچ کاری به سرنوشت مردم این کشور و دولت دست‌نشانده خودشان هم ندارند. مانند همان کاری که با شاه، اشرف غنی و صدام کردند. یعنی از آنها سواری گرفتند که به مقاصد خودشان برسند و موقعی که مردم ایستادگی و مقاومت کردند، آمریکایی‌ها نوکرشان را در آتش و آشوب رها کردند و دنبال کارشان رفتند.

عابدینی ادامه داد: به همین خاطر سفیر اوکراین به مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفته که شما راه ما را نروید. البته ما هیچ‌وقت این راه را نرفتیم و در حالی که آمریکایی‌ها می‌خواستند ما را خلع سلاح کنند، کور خواندند و مردم ما روز به روز در مقابل دشمن مسلح‌تر به میدان خواهند بود.

آموزش و پرورش ابزار دست آدم‌های دنیاطلب نیست

خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: جا دارد یک‌بار دیگر به دولت خادم و خدوم تأکید کنیم که گرانی کالاهای اساسی معیشت و سفره مردم را خیلی تحت فشار قرار داده است. بنابراین از دولتمردان می‌خواهیم شبانه‌روزی و با شتاب بیشتر کار کنند و جدیت و با پیگیری‌های واقعی کاری کنند که مردم در روزهای مانده به سال تحویل آسایش و رفاه را در زندگی خودشان مشاهده کنند.

عابدینی همچنین به فراررسیدن روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: از مدیرکل آموزش و پرورش و همه همکارانشان مجدانه و مصرانه می‌خواهیم که اصل کارشان را آموزش قرار دهند. آموزش و پرورش جایی نیست که ابزار دست آدم‌هایی باشد که به مطامع دنیایی خود فکر می‌کنند. کار آموزش و پرورش این چیزها نیست.

وی ادامه داد: کار آموزش و پرورش تربیت، تعلیم و تهذیب نفوس است و باید به داد این کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزانی برسیم که از هر سو در عالم به اینها تهاجم فرهنگی شده و با فرهنگ و شخصیت آنها بازی می‌شود و خوراک‌هایی مسموم برای آنها تهیه می‌شود.

عابدینی تصریح کرد: امروز جنگ فرهنگی علیه ما توسط دشمنان جای جنگ نظامی نشسته است. دشمنان ما چون از نظر نظامی نتوانستند و نمی‌توانند بکنند، ولی از نظر فرهنگی می‌آیند و بچه ما سرباز خودشان می‌کنند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورشی‌های ما زحمت زیاد می‌کشند، اما اگر غیر از این دغدغه داشته باشید، آن حقوقی که می‌گیرید، مشکل پیدا می‌کند. برای اینکه این حقوق بیت‌المال است و برای تربیت بچه‌های مردم در اختیار شما قرار می‌گیرد و آن امکانات برای این منظور است.

قداست نهادهای دینی در هر شرایطی حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه قداست نهادهای دینی را باید در هر شرایطی حفظ کنیم، گفت: ما دستگاه قضا را نعمت خدا در انقلاب اسلامی می‌دانیم، پس باید قداستش را حفظ کنیم و مبادا تضعیف دستگاه قضا از بیان، رفتار و قلم ما سر بزند. البته تضعیف غیر از این است که بیاییم دلسوزانه نقدی بگوییم؛ چرا که نقد دلسوزانه کمک است.

امام جمعه قزوین: باید مراقب تحرکات زمین‌خواران جدید باشیمامام جمعه قزوین: مذاکره به معنای زمین گذاشتن آرمان‌های انقلاب نیستامام جمعه قزوین: انتقال رفاقتی اراضی کشاورزی اعتماد مردم را آتش می‌زند

عابدینی اضافه کرد: اما شیطنت کردن، ضعیف نشان دادن و طعنه به دستگاه قضا روا داشتن این ناجوانمردی است و وظیفه دینی و انقلابی ما چیز دیگری است. پس نباید بگذاریم کسی نهادهای انقلابی ما را تضعیف کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین نماز جمعه تهران اوکراین قوه قضائیه آمریکا استانداری قزوین نماز جمعه تهران اوکراین قوه قضائیه آمریکا آموزش و پرورش آمریکایی ها دستگاه قضا جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین

کریمی معاون اجتماعی، فرهنگی و رفاه اداره کل تعاون گفت: ۹۰ درصد از مردم از سومین مرحله طرح فجرانه کالا برگ استقبال کردند.

وی افزود: از شروع فرآیند اجرای طرح ۲ همت فروش کالا انجام شده است و ۴۰۰ هزار خانوار در این طرح مشارکت کرده اند.

به گفته کریمی، همچنین یک میلیون و ۲۶۰ هزار تراکنش در این طرح ثبت شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و رفاه اداره کل تعاون گفت: در طرح جدید کالابرگ تغییراتی به نفع مردم صورت می‌گیرد که در حال پایش نقاط ضعف و قوت این طرح برای مراحل بعد هستیم.

اجرای مرحله سوم فجرانه کالابرگ الکترونیک از بیستم فروردین آغاز شد.

در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

کالا برگ فجرانه به دهک‌های اول تا هفتم تعلق می‌گیرد.

اولین مرحله طرح ملی کالابرگ الکترونیکی همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن پارسال آغاز شد و سومین مرحله ان جمعه به پایان می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است