Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:44:00 GMT

نحوه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۵۲۳۷

نحوه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای هفته آتی (شنبه ۷ لغایت پنج شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰) بدین شرح می باشد.

در وضعیت *قرمز* و *نارنجی*، دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* و تمامی مدارس شهری و روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته *غیر حضوری* و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد" خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وضعیت *زرد*  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت *حضوری* می‌باشد، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد *شورای مدرسه* به مدیریت آموزش و پرورش (ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

در وضعیت *آبی* آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* خواهد بود.

شایان ذکر است ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها (زرد، نارنجی و قرمز) صرفا ستاد مقابله با بیماری با کرونا و هماهنگی با فرمانداران و بخشداران مناطق است.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسن کرونا مدارس وضعیت قرمز غیر حضوری آذربایجان غربی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور