Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@23:24:30 GMT

عاملان سنگ پرانی اتوبان غدیر شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۵۳۲۸

عاملان سنگ پرانی اتوبان غدیر شناسایی شدند

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد عاملان سنگ پرانی اتوبان غدیر که شب گذشته به چند دستگاه خودرو آسیب رسانده بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سنگ پرانی اتوبان غدیر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سعادت فر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای مهار سیلاب و پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی در بارش‌های بی‌سابقه اخیر در استان خوزستان گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد باران در بالادست سد دز و ورود حجم زیادی آب گل آلود به مخزن سد، به منظور پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی طرح غدیر، انتقال منبع تغذیه این طرح از دز به کرخه به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاهش تدریجی آب از منبع تغذیه دز به منبع تغذیه کرخه با هماهنگی معاونت‌های شبکه‌های آبیاری و مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت و با این اقدام جلوی کاهش کیفیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی خوزستان گرفته شد.

سعادت فر ادامه داد: انتقال روان آب‌های ناشی از بارندگی حوضه دز به رودخانه کرخه به منظور کنترل سیلاب در پایین دست سد دز به عنوان اقدامی فوری عملیاتی و در این مدت بخش قابل توجهی از سیلاب از طریق سه نقطه ارتباطی دز و کرخه در منطقه غرب شبکه آبیاری دز تخلیه و مهار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان در بارندگی‌های اخیر، بیان کرد: بارش‌های سنگین و حجم زیاد روان آب بالا دست شهر آزادی اندیمشک موجب تخریب سیل بند کرخه شد که این سیل بند با اقدام فوری و جهادی ترمیم شده است.

کد خبر 6099683

دیگر خبرها

  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • نصب تابلوی اتوبان ورودی اصفهان به‌نام «شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی»
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها