Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی نماینده  در خطبه های نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه دریاچه و  برکه ها در زیبایی مناطق بسیار تاثیرگذار هستند گفت: خدای متعال دو تالاب طبیعی دریاچه" شورابیل" و " قوری گل" به اردبیل هدیه داده ایت و  ساخت و ساز در حریم این برکه ها ظلم بزرگ به شهر و اهالی آن است.

وی بیان کرد:  حفظ و حراست از این امانت الهی وظیفه همگانی است  و شهر و نشان غباوت و بلادت در حفظ امانت است و  من اینجا با صراحت اعلام می‌کنم هر اداره‌ای داخل رینگ شورابیل ساخت و ساز کند من با دست خودم آن را تخریب خواهم کرد و از شما اهالی مکرم اردبیل هم می‌خواهم با عمل به اصل نورانی آتش به اختیار اجازه ندهید چشم شهر شما را کور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عاملی ادامه داد: اگر داخل رینگ اداره ای اقدام به ساخت و ساز کرد در لزوم تخریب آن تردیدی به خود راه ندهید، من در این عمل مقدس کنار شما خواهم بود.

آیت الله عاملی بیان کرد:  شهردار و شورای شهر حواس خود را جمع کنند و اجازه احداث در رینگ شورابیل را ندهند و اگر تحت فشار بودند حتما استعفاء بدهند اما امضاء ندهند و اگر مجوزی در داخل رینگ صادر کرده اند سریعا ابطال آن را اعلام کنند.

خطیب جمعه اردبیل در ادامه با بیان اینکه اسلام با جنگ و خون ریزی مخالف است تصریح کرد: اسلام با جنگ مخالف است و  آن را وصف اهل جهنم می داند، اسلام  فقط در موارد بسیار نادر که اضاعه حق شده جنگ را تایید می کند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به جنگ روسیه با اوکراین افزود: با کمال تأسف کره زمین شاهد جنگ‌های بسیار ویرانگر بوده و میلیون‌ها انسان جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در زمان ما یکی از عوامل اصلی جنگ جرثومه فساد و غاصب اسرائیل است که بیش از ۷۰ سال است که خون می ریزد.

به گفته وی ، یک جنگ بسیار خطرناک نیز این هفته اتفاق افتاد و روسیه به اوکراین حمله کرد،  پوتین درصدد محک زدن اراده آمریکا و اروپا و تست میزان شجاعت آنها بود و حالا یقین کرد که آنها جرات حرکت ندارند و لذا در آینده جدی‌تر عمل خواهد کرد.

او اضافه کرد: قطعاً این مسئله چین را نیز بیدار کرد،  از این به بعد ممکن است تایوان را که ادعای ارضی بر آن دارد به راحتی به خود ضمیمه کند.

آیت االه عاملی گفت: آمریکا و اروپا تصمیم گرفتند با حمله سایبری و قطع ضروریات زندگی در  روسیه و با تحریم های وحشتناک به جنگ روسیه بروند اگر موفق شوند پس شاه‌کلید دنیا دست آمریکا و اروپاست و اگر موفق نشوند پس برای تک قطبی بودن دنیا باید فاتحه خواند به همین جهت آینده نزدیک در تعیین سرنوشت دنیا بسیار مهم خواهد بود. 

او  با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نمی باشد تصریح کرد: این حادثه برای روسای بعضی از کشورهای عربی که به خاطر بیگانگی با ملت خودشان آمریکا و اروپا را برای خودشان تکیه‌گاه گرفته اند بسیار آموزنده است، اوکراین با اعتماد به آمریکا در برابر روسیه ایستاد اما بایدن و ناتو با صراحت اعلام کردند که هیچگاه برای اوکراین نیرو نمی‌فرستند.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سید حسن عاملی جمعه اردبیل ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران