Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:13:01 GMT

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۵۳۷۱

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل یادواره شهدای عملیات های خیبر و بدر و تیپ 37 شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفتمان شهدا را گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و مجاهدت در راه ارزش های دینی و اسلامی توصیف کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: شهدا برای همیشه گنجینه معرفتی برای ما به یادگار گذاشته اند تا راه حق و حقیقت را به درستی طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما به راه نورانی شهدا بیش از گذشته نیاز داریم تا به دور از انحراف بتونیم به تداوم این نهضت ارزشی و الهی کمک کنیم.

فرمانده سپاه اردبیل افزود: در مقطع کنونی دشمن با هجمه های مختلف قصد بر هم زدن راه و رسم مقاومت امت اسلامی و رزمندگان اسلام را در ذهن می پروراند و قطعا هیچ وقت به این خواسته نامشروع خود دست نمی یابد.

محمدی اصل یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر شهید باکری و شهدای والامقام این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و بیان کرد: در عملیات بدر و خیبر رزمندگان لشگر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کردند تا زمینه ناکامی دشمنان در 8 سال دفاع مقدس شکل گیرد.

وی مجاهدت 40 شهید 13 ساله استان اردبیل را در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و تصریح کرد: تابستان سال آینده کنگره ملی سرداران و 3400 شهید استان اردبیل با عظمت و شکوه خاص برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اردبیل یاد و خاطره 14 شهید منطقه شمالغرب کشور از تیپ 37 حضرت عباس  و 10 شهید مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: ما امروز در این محل گرد آمدیم تا با این شهدا عهدی دوباره ببندیم تا تداوم راه آنها را با قوت و قدرت شاهد باشیم.

در این مراسم شعر حماسی و مداحی قرائت و از نشان کنگره ملی بزرگداشت 3400 آلاله گلگون کفن در استان اردبیل رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات بدر عملیات خیبر شهدای مدافع حرم لشکر عاشورا استانی فرهنگی و هنری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد