Web Analytics Made Easy - Statcounter

توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی کالاها از دیگر موضوعاتی بود که محور سخنان خطبای نماز جمعه این هفته قرار گرفت و آنها تصریح کردند که آزاد سازی سواحل یکی از دستاوردهای مهم دولت است که رضایت‌مندی قابل توجهی برای مردم به دنبال داشته است و اکنون که مردم در تامین هزینه مسکن و مواد غذایی با کمبودهای زیادی مواجه هستند باید با استفاده از ظرفیت بانک‌ها و نظارت لازم بر بازار، مشکلات به حداقل برسد و با همکاری قوه قضاییه با متخلفان برخورد جدی و قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در این رابطه با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل بیانگر اراده و تصمیم قاطع دولت بود، گفت: لازم است از دولت از طرح آزادسازی سواحل برای اجرای طرحی در مسیر ثبات قیمت‌ها استفاده کند.

وی اظهار داشت: دولت در یک طرح ۲۰ روزه دستور به آزادسازی سواحل داد و هم اینک سواحل خلیج فارس، دریای خزر و رودخانه ها این طرح اجرایی شد و آزادسازی سواحل برای مردم شگفت آور بود چون مردم متوجه شدند که بسیاری از سواحل خواری دست مسئولان کشور و دراختیار قوای سه گانه بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: آزادسازی سواحل بیش از هرچیزی اقتدار و اراده دولت را نشان داد و هم اینک نیز از قوای سه گانه درخواست داریم تا در خصوص ثبات قیمتها در بازار طرحی را همچون طرح آزادسازی سواحل انجام دهند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل کاری خوب و ارزشمند بود که توسط دولت انجام شد، گفت: دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را همانند آزادسازی سواحل برطرف کند.

وی با بیان این که فاصله ۶۰ متر از سواحل باید آزاد و در اختیار مردم باشد، گفت: این قانون در برنامه چهارم توسعه کشور در سال ۸۶ مصوب شده بود و قرار بود تا سال ۸۸ اجرایی شود اما ۱۲ سال از آن را خود داشته و هیچ کس این کار را انجام نداده بود امام دولت سیزدهم آزادسازی ها را انجام داد.

وی تاکید کرد: آنچه که قانونی و مصوب است باید توسط دولت‌ها انجام شود و با توجه به این که در آستانه سال نو قرار داریم دولت باید نظارت کاملی بر کنترل قیمت‌ها داشته باشد و جلوی هرج و مرج را گرفته شود.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز هم گفت : دستور رییس جمهور در مورد اجرای قوانین بر زمین مانده قابل تقدیر است و امیدواریم در مورد قیمت اجناس و توان مردم وارد عمل شوند و دستورات برنده تر بدهند که مردم دچار زحمت نشوند.

امامان جمعه همچنین به مسئله جنگ روسیه و اوکراین نیز اشاره کرده و ابراز داشتند: بدون شک جنگ تنها را حل نیست و باید مسایل و اختلافات را از طریق گفت و گو حل شود اما نکته دیگر نتیجه بخش نبودن تکیه به آمریکا و غرب در تامین امنیت است که کشورهای مختلف منطقه باید از جریان حمله به اوکراین درس بگیرند و در این نوع اعتماد خود تجدید نظر کنند و امنیت و استقلال خود را با تکیه بر مردم و قدرت داخلی تامین کنند.

آنها اعلام کردند که پایه گذار حوادثی که امروز مردم اوکراین آن را تجربه می‌کنند، فتنه‌های آمریکا است که باعث شده اوضاع این کشور را بحرانی کند. امروز آمریکا ، اوکراین را به نابودی کشانده و این کشور را خلع سلاح کرده است، با این حال اکنون که این کشور بحرانی شده کاری به آن ندارد، دقیقا همان کاری که با محمدرضا پهلوی، صدام و اشرف غنی کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این رابطه گفت: ماجرای این کشور نشان داد کشوری که به ابرقدرتها اعتماد کند ضرر می‌کند.

وی افزود: طی یکسال گذشته اروپا و آمریکا تحریکات زیادی برای به اصرار واداشتن اوکراین به منظور الحاق به ناتو داشتند و زمینه تحریکاتی برای روسیه ایجاد کردند که منجر به جنگ شد امیدواریم این رویداد به جنگ جهانی منجر نشود زیرا در هر حال هر جنگی خسارت بار است و خوشحال به جنگ اوکراین و روسیه نیستیم چون جنگ برای مردم تلفات دارد و به ویژه برای محرومان هزینه بردار است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری خطیب نماز جمعه قم هم با بیان اینکه ناتو سر پیمان خود نماند، افزود: تعدادی از کشورهای بلوک شرق را به صورت پلکانی وارد ناتو کردند، یعنی علیه روسیه شاخ‌ و شانه کشیدند، آرام‌آرام جلو آمدند و نیروهایشان را آوردند تا نوبت به اوکراین رسید و رییس‌جمهور اوکراین هم در دامن غرب قرار گرفت و خواست به عنوان همسایه نزدیک روسیه، به ناتو بپیوندد، یعنی کنار روسیه نیروهای ناتو و آمریکا آن‌جا، هر روز علیه کشور روسیه گربه‌رقصانی کنند.

وی ادامه داد: کشور روسیه به آنان اعلام کرد که عقب‌نشینی کنید و از منطقه بیرون بروید و برگردید؛ کاری به کار ما نداشته باشید و هر روز هم پلکانی کشوری را وارد ناتو نکنید، الان هم نوبت به اوکراین رسیده است و این کار را نکنید، این‌ها گفتند که ما حاضر به عقب‌نشینی نیستیم.

وی تاکید کرد: اگر از من سوال کنید که ریشه این قضایا کجاست؟ می‌گویم که در توسعه‌طلبی دنیای غرب، استکبار و ناتو است که می‌خواهند روسیه را محاصره کنند؛ در نتیجه آن روز گورباچف را وادار کردند و باخت و شوروی تکه‌تکه شد و امروز هم می‌خواهند عرصه را بر روسیه تنگ کنند؛ روسیه هم می‌خواهد قدرتش را به ناتو نشان دهد که این خط قرمزش است. 

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: فتنه گری های آمریکا و اروپا عامل اصلی بروز بحران اوکراین و حمله نظامی روسیه به این کشور است. 

وی اظهار داشت: هر ملتی که بخواهد آزاد و مستقل بوده و روی پای خود بایستد آمریکا و غرب انواع توطئه ها و دسیسه ها را علیه آن انجام داده و بر همین اساس نیز همواره خواهان تسلیم ملت ها هستند. 

وی با اشاره به جنایت های ضدبشری آمریکا و غرب در کشورهای اسلامی عراق، سوریه، افغانستان و یمن، بیان کرد: سازمان ملل متحد در مقابل این همه جنایت غیرانسانی سکوت کرده و آنها را محکوم نمی کند. 

خطیبان نماز جمعه این هفته همچنین با نزدیک شدن به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، به اهمیت این موضوع هم اشاره کرده و شهیدان باهنر و رجایی را پیشتاز دانسته و بیان کردند: اگر به امور تربیتی نپردازیم نسل بعد را می بازیم و هرچند کار تربیتی محور اصلی آموزش و پرورش است اما نهادهای دیگری از جمله بسیج نیز در این کار دخیل هستند و می‌توانند به صورت ویژه در این زمینه کار کنند.

آنها بار دیگر تاکید کردند که در طول سال های گذشته در زمینه سبک زندگی رفتارهایی در آن از فرهنگ غربی استنباط شده که مطلوب نیست و هرچند با مواردی که در غرب با ارزش‌های اسلامی مخالف نباشند مخالفت نمی‌کنیم اما با ضدارزش‌ها مخالف هستیم و این ضدارزش ها باید پالایش شود و آموزش سبک زندگی به روش ایرانی و اسلامی اصیل مدنظر قرار گیرد.

در ادامه بخش دیگری از سخنان امامان جمعه در خطبه های این هفته آورده می شود:

آیت الله غلامعلی صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بدون تردید سفر روز گذشته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر که منشأ خیر و برکات زیادی برای حل مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت این استان خواهد شد، نشان از حرکت در مسیر تحقق شعار عدالت رئیس جمهور و دولت مردمی است.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر در بسیاری از موارد برای درمان خود به ناچار به استان‌های همجوار می‌روند که با توجه به ظرفیت‌های موجود این روند زیبنده مردم استان نیست این استان با تمام امکانات و ثروتی که دارد می‌تواند به عنوان قطب درمانی ایران تبدیل شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در سخنان این هفته خود در خطبه های نماز جمعه گفت: بازرگانان باید مسیرهای جدید تجاری تعریف کنند و برای ایجاد ارتباط بین کشورهای آسیای میانه و بیرون از محوطه غرب آسیا میدان داری کنند.

وی اظهار کرد: ایران در حوزه تجارت از نظر ظرفیت بسیار خوبی بهره می‌برد و به دلیل اینکه در جایی قرار گرفته که می‌تواند مبدا ارتباطات شرق و غرب جهان باشد. مسیر ایران نزدیکترین و امن‌ترین راه برای تجارت است و ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

 آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در سخنانی گفت: فاصله فراوانی با تربیت اسلامی داریم که این مساله کار ما را در همه مراکز تربیتی زیاد می‌کند و همگان باید برای ترویج تربیت اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: کمر مردم در این فشار اقتصادی خم شده و بعضا نمی‌توانند ضروریات زندگی را فراهم کنند لذا باید این احترام به حقوق مصرف‌کننده خود را در اینجا نشان دهد و انتظار این است که دولت و قوای مربوطه به دنبال حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و این حمایت‌ها نه تنها باید برای مصرف کنندگان باشد بلکه تولید کنندگان نیز نیاز به حمایت دارند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در سخنانی گفت: امروز مرزهای ایران اسلامی به واسطه تلاش مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی، از لحاظ امنیت در شرایط بسیار خوبی بوده و کشورمان در اوج اقتدار قرار دارد اما ایجاد امنیت برای معیشت مردم هم به اندازه امنیت دفاعی مهم است.

وی از دولت و مسوولان خواست برای امنیت معیشت و آسایش مردم هم با جدیت تلاش کنند و افزود: اینکه فروشگاهی اجناس فاسد خود را با قیمت بالا به مردم بفروشد یا برخی مدیران حساب‌های نجومی داشته باشند، شایسته جامعه اسلامی نیست و مسوولان باید ضمن مقابله با گران‌فروشی، از بیت المال محافظت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی که در مجلس مطرح شده است باید به درستی و شفاف توسط مسوولان مربوطه برای مردم تبیین شود.

وی اظهار داشت: مساله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که باید بر این فضا حاکم شد و نگذاشت فضای مجازی محل جولان دشمنان و ظالمان باشد و همانطور که در سایر کشورها شدیدترین کنترل‌ها بر فضای مجازی صورت می‌گیرد ما هم این فضا را نباید در اختیار بیگانگان قرار دهیم.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان ما را رها نخواهند کرد لذا همه باید دست به دست هم دهیم و با اقتصاد مقاومتی کشور را بسازیم.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسانی که زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند انقلابی، مردمی و الهی باشند، افزود: این صحبت رهبر فرزانه یعنی همه باید تحرک اقتصادی داشته باشیم و این فکر را دنبال کنیم که به نفع خود ما است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها ، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم باید با جدیت در دستور کار تحلیل‌گران مسایل سیاسی کشور قرار گیرد.

وی افزود : امروز همه ما به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم نسبت به مسئله جهاد تبیین در تکاپو باشیم و به معنای واقعی اقدامات مثبت در این نظام مقدس را به آحاد مردم معرفی کنیم. چرا که وحدت، اتحاد و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولایت فقیه رمز پیروزی ایران اسلامی است و باید همواره در مسیر حق و حقانیت قدم برداریم. 

آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به پایان سال و هفته احسان و نیکوکاری، خواستار کمک و رسیدگی مومنان به محرومان در آستانه سال جدید شد.
وی با اشاره به وضعیت معیشتی جامعه، گفت: همه باید در این شرایط از هم حمایت کنیم و کسبه علاوه بر اینکه مراقب باشند که اجحافی نکنند، سودی متعادل و کمتر از مشتریان خود دریافت کنند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: از دولت خادم و انقلابی می‌خواهیم که به معیشت و سفره مردم توجه کند، امروز فشار اقتصادی و معیشتی به مردم وارد شده و نیازمند پیگیری مجدانه‌ است تا آسایش و رفاه در شب عید فراهم شود. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: اصل هدف آموزش و پرورش آموزش است و نباید آلت دست افراد منفعت طلب  قرار گیرد که متاسفانه بیشتر آن ، متاثر از فضای بعد از انتخابات است. 

وی افزود: متاسفانه دشمن در حال تهاجم فرهنگی است و مدام در فضای مجازی خوراک مسموم به دانش آموزان و نوجوانان ما می‌دهد، امروز همه مربیان، معلمان آموزش و تربیت و تعلیم از مهد کودک‌ها تا دانشگاه‌ها باید کاری کنند فرهنگ ایمانی رشد یابد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: ملت شجاع ایران با استقامت مثال‌زدنی خود مقابل دشمنان به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان ادامه دارد اظهار کرد: باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با ایستادگی مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ادامه داشته باشد چرا که دشمنی مخالفان نظام با بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی برای نابودی ارزش‌ها و تضعیف اعتقادات مردم و جوانان است.  

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان بهره گیری از معلمان فرهیخته را وظیفه سنگینی خواند و گفت: آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان معلمان لایق و شایسته می خواهد و نباید دنبال افراد جناحی باشد.

وی افزود: روزی کسانی می خواستند سند ۲۰۳۰ را در کشور اجرا کنند و باید مراقب نفوذ دشمن در تمامی عرصه های کشور باشیم. این سودجویان و افراد نفوذی هیچگاه دست از اهداف خود برنخواهند داشت و این ما هستیم که با برنامه ریزی دقیق از  تکرار این موارد باید پیشگیری کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز هم با انتقاد از سوءمدیریت‌ها در خوزستان، اولویت نخست مسوولان استانی را توزیع عادلانه آب و جلوگیری از هدرروی آب کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به احتمال بروز مشکلاتی ناشی از کم آبی در تابستان آینده، افزود: اگر شبکه های آبرسانی مکانیزه باشد و کانال‌ها بتنی شود از هدرروی آب جلوگیری می‌شود، این در حالی است که به طور مثال در رودخانه کرخه آب زیادی هدر می‌رود و به پایین دست نمی‌رسد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: افزایش سرمایه گذاری مولد، بهره‌وری و رشد تولید ناخالص در بودجه سال آینده مورد توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: سرمایه‌های کشور باید به جای واردات غیر ضروری، برای پیشرفت و توسعه اقتصادی و صنعتی کشور صرف اشتغال مولد شده و نقدینگی نیز به سمت تولید هدایت شود و منابع نفت، گاز، آهن، مس و زعفران کشور باید برای ارزآوری بیشتر به ارزش افزوده تبدیل شود.

وی با یادآوری خروج ارز برای واردات گوشی همراه به کشور گفت: هفت تا هشت هزار تن گندم امسال باید وارد کشور شود و نیاز است سرمایه‌ها صرف اشتغال سالم و پایدار شود و چاپ اسکناس کشور را آباد نخواهد کرد بلکه این مهم تورم را به همراه داشته و در واقع کشور با تولید هدفمند آباد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهوری به قطر گفت: این سفر ضمن نمایش نقش مهم ایران در منطقه، از منظرهای مختلفی اهمیت داشت.

وی اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به قطر از منظرهای مختلفی اهمیت داشت به طوری که میزبانی جام جهانی و دخالت در تامین گاز جهان، موجب شده تا کشور  سه میلیونی قطر به دنبال ایفای نقش یک بازیگر بزرگ در دنیا شود. 

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا قطر را کشور راهبردی آمریکا در خارج از ناتو نامیده است، از این‌رو امیر قطر در نظر دارد تا علاوه بر حفظ اتحاد استراتژیک با آمریکا، روابط خود را با بازیگران بزرگ منطقه ارتقا ببخشد و در برابر رقبای خود جایگاه بهتری را از آن خود کند. 

برچسب‌ها اوکراین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها گرانی مذاکرات وین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها اوکراین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها گرانی مذاکرات وین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه حجت الاسلام و المسلمین رهبر معظم انقلاب آزادسازی سواحل تربیت اسلامی آیت الله سید رئیس جمهور فضای مجازی نماز جمعه برای مردم قرار گیرد روز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری و فعالیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت دانشجویان کشورهای غربی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد.

 آن هم دانشجویانی که مسلمان نیستند و چه بسا این حرکت بازتاب همان نامه‌ها باشد و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد و راه خود را پیش خواهد برد.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت:  یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی تلاش برای ارتقا علمی، فرهنگی و رشد اقتصادی جامعه اسلامی است.

امام جمعه زاهدان ضمن اشاره به ۲۵ شوال تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) نمونه انسان کامل، پیشتاز، پیش‌رو و یک نمونه عالی برای بندگی صالح و شایسته خدا بود که دوست و دشمن به عبادت، زهد، علم، اخلاق، عرفان و معنویت ایشان شهادت دادند.

وی گفت: به واسطه اینکه سن امام صادق(ع) بیشتر از سایر ائمه بود به نام شیخ‌الائمه شناخته می‌شوند و ایشان در سن۳۱ سالگی به امامت رسیدند و ۳۴ سال امامت داشتند و در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی به شهادت رسیدند. وی گفت: ما باید از امام صادق(ع) درس بگیریم و در جهت تقویت وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی و نیز تقویت مکتب اهل بیت(ع) و ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) با فرستادن فرزندان مستعد خود به حوزه‌های علمیه تلاش کنیم تا با معارف اسلام آشنا و در برابر هجوم دشمنان از اسلام ناب دفاع کنند و مبلغ شایسته‌ای باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان داشت: عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود و ایران اسلامی توان نظامی، دفاعی، علمی و اطلاعاتی خود را به رخ دشمنان جهان اسلام کشید و با اقتدار کامل این عملیات را انجام داد و دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در عرصه بین‌المللی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جریان فلسطین و غزه در صدر اخبار است خصوصا در این روزها که دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا هم به طرفداری از مردم غزه به میدان آمده اند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار می‌دهند و می‌بینیم که چه برخوردهایی با آن‌ها ‌می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز