Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان محمدنژاد که اهل «شاندرمن» است در دسته اول به جز تیم شمس آذر قزوین در تیم‌های شهرداری آستارا و چوکای تالش بازی کرده و دو فصل پیش موفق شده بود در لیگ دسته دوم با چوکا به لیگ دسته اول صعود کند.

وی علاوه بر این سابقه بازی در تیم‌های کاسپین قزوین، شهرداری ارومیه، داماش گیلان، رهپویان رضوانشهر و صنعت ساری را نیز در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شایان عاشورنژاد بازیکن فصل جاری سپیدرود با حضور در باشگاه سپیدرود ضمن تسویه حساب، قرارداد خود را با سپیدرود فسخ کرد.

پیش از این کیوان یاراحمدی، علی رضا صبوری، میثم حسین پور و حکیم حزباوی پور در نیم فصل به سپیدرود پیوستند و آیدین مسعودی، رضا فخری، محمد لطفی، رضا کاسب و نیما عموزاده با سپیدرود فسخ کرده بودند.

کد خبر 5433223

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت نقل و انتقالات فوتبال رشت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا ایلام اردبیل عکس استانها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟