Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در خطبه های نماز جمعه امروز عنوان کرد: ماه رجب فرصت بسیار ارزشمندی است که در صورت  غلفت قابل جبران  نیست و این خوان الهی در حال جمع شدن است.

وی در ادامه بیان کرد: در جامعه اسلامی تک تک ما مکلفینی هستیم که اعم از شأن شخصی و اجتماعی وظایفی داریم.  پیامبر اکرم ص فرمودند که من در میان دو جاهلیت برانگیخته شدم و البته دومی آن بدتر از اولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان بندر خمیر اضافه کرد: جاهلیت دومی که علی الظاهر در دوران ما وپیش از ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است از آن جهت خطرش بیشتر است که بنا به فرموده امام صادق ع در جاهلیت اول حضرت ختمی مرتبت به جنک چوب و سنگ و بت‌های ساخته شده رفت ولی در جاهلیت دوم عده ای با احتجاج به ظواهر قرآن و دین به مقابله با حضرت قائم روحی فداه خواهند پرداخت و این درحالی است که از فهم درست باطن مفاهیم و آیات الهی بسیار فاصله زیادی دارند. جاهلیت که در طول تاریخ حاصل غفلت‌ها است موجب عقب افتادگی ملل مختلف و خصوصا جامعه اسلامی شده است. 

بیشتر بخوانید:

خطیب جمعه کرمان: آنچه در جشنواره فیلم فجر دیدیم همان نفوذ فرهنگی است

خاتمی ، خطیب جمعه تهران: نگران کشته‌شدن بی‌گناهان در جنگ اوکراین هستیم/ در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب امروز فرزند آوری و ازدیاد جمعیت را یک تکلیف می‌دانند و هر رسانه‌ای که بر خلاف این دستور مهم حرکت کند قطعا مزدور دشمن و در حال تضعیف نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد القائات دشمن موجب نا امیدی جامعه از روند پیش روی انقلاب شود و النهایه با تبلیغات سوء خود زمینه کهولت جامعه و ضعف کشور فراهم شود. 

امام جمعه شهرستان خمیر یادآوری کرد: امروز به هجمه‌های رسانه ای دشمن تمام قوت خود را برای دور کردن مردم از اهداف عالیه خود قرار داده است و به خوبی می‌داند مهمترین زیرساخت انقلاب نیروی مومن  خدا باور اوست و نفوذ فرهنگ منحط خود در تربیت سگ وگربه به جای تربیت فرزند در بین خانواده از جمله همین برنامه ریزی ها است.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1606749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رابطه والدین و فرزندان نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک روز شوراها در نهم اردیبهشت به بررسی اهمیت مشورت از منظر دین پرداخت و بیان داشت: اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند.

وی وعده صادق را ظهور قدرت، اراده ملت و نیروهای مسلح ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواند و گفت: این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که می‌توان جلوی ظلم دولت‌های اسرائیل و اربابانش آمریکا و اسرائیل ایستاد.

امام جمعه بسطام با تقدیر از رئیس جمهور برای سفر به استان سمنان و شهرستان شاهرود و قدردانی بابت اقدامات دولت مردمی از برنامه ریزان این سفر در نهاد ریاست جمهوری گلایه کرد و گفت: کم کاری زیادی در تهران در برنامه‌ریزی این سفر اتفاق افتاد و مردم شهرستان شاهرود ساعت‌ها برای دیدار مردمی منتظر و معطل ماندند لذا این اقدامات می‌توانند تلاش‌های دولت را به حاشیه ببرد.

خطیب نماز جمعه بسطام با گلایه فراوان از عدم حضور وزرای هیئت دولت در بخش بسطام اظهار داشت: بسطام از بخش‌های بی نظیر و با ظرفیت کشور است لذا مردم این بخش شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و از این حیث در ایران اسلامی شهره هستند.

رضوی نسب گفت: بخش بسطام با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر از بسیاری از شهرستان‌های استان پرجمعیت‌تر و در عین حال ظرفیت‌های فراوان گردشگری، کشاورزی و… دارد. متأسفانه این بخش بسیار مظلوم واقع شده وگرنه مانند تعدادی از شهرستان‌های استان باید ارتقا پیدا می‌کرد.

وی گفت: در سفر دوره اول ریاست جمهوری به استان سمنان نیز گلایه‌های عدیده‌ای از این تریبون اعلام شد اما مجدداً در دوره دوم نیز تکرار گردید و گلایه‌های مردمی زیادی در باب عدم برنامه‌ریزی صحیح این سفر نیز مطرح می‌شود.

کد خبر 6089190

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود