Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مهندسان متعهد و متخصص باید جامعه  را آراسته به عقلانیتی کنند که در کتاب اخلاق ناصری خواجه نصیر به آن تاکید شده است.

وی ادامه داد:  در این راستا، مهندسان و ناظران فنی در زمینه های مختلف به ویژه ساخت و سازها در برابر خداوند احساس مسئولیت کرده و باید پاسخگو بوده و خواجه نصیر گونه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین مهندسان باید در زمینه نظارت و کارهای عمرانی و فنی دقت و اهتمام کنند لیکن متاسفانه در ساخت و سازها نظارت مناسبی در کشور انجام نمی شود تا جایی که شاهد آسیب به ساخت و سازها هستیم.

خطیب جمعه مراغه گفت: خواجه نصیر منجم، ریاضیدان، فیلسوف و شخصیت بزرگی بوده و تالیفات و آثار تاثیرگذار و بزرگی داشته است.

آیت الله پورمحمدی افزود: اکنون نیز روز ولادت این شخصیت بزرگ علمی به عنوان روز مهندس نامیده شده و از این رو این مناسبت را  به مهندسان و کارشناسانی که راه این عالم را ادامه می دهند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار روحانیون و علمای بزرگ شیعه در طول تاریخ اضافه کرد: علمای بزرگی چون مرحوم آیت الله کاشف الغطاء در برابر تجاوز بیگانگان در دوره قاجار ایستادند و بر مقاومت مردم در برابر آنان تاکید و توصیه می کردند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها خواجه نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل

خبرگزاری تقریب:
حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه _ 6 اردیبهشت/25 آوریل_  فیلمی از شلیک چندین موشک به چندین نقطه از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی در جنوب لبنان منتشر کرد  و اعلام کرده بود این عملیات را در پاسخ به  حمله دشمن صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.
 
حزب الله لبنان در نبرد میدانی با رژیم صهیونیستی عملیات پیچیده میدانی_روانی  را در پیش گرفته است.
 
حزب الله لبنان نقشه ای را با توجه به تجربه جنگ 33 روزه اش با رژیم غاصب اسرائیل تا کنون اجرایی کرده است که می‌بینیم بر طبق این راهبرد فشار روانی در شمال سرزمین‌های اشغالی منجر به فرار 62 هزار شهرک نشین اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی شده است و باید این را هم در نظر گرفت که بخش قابل توجهی از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی دیگر حاضر به بازگشت به شمال سرزمین اشغالی نیستند.
 
در این بین رژیم صهیونیستی باید توانایی نقطه زنی حزب الله، توانایی عبور از سامانه‌های پدافندی این رژیم و همچنین ضربات کشنده ای که حزب الله توانسته است به نیروهای نظامی اش وارد کند را در ذیل تمامی موارد، مورد توجه قرار دهد.
 
بحران در اتاق جنگ اسرائیل
فعالیت‌های حزب الله سبب شده است دغدغه ی بزرگ دیگری در اتاق جنگ رژیم غاصب اسرائیل به وجود بیاید. در این بین صهیونیست ها سعی کرده اند با ترور برخی از مقامات جبهه مقاومت در جنوب لبنان یا حتی در بیروت، فضای متشنجی را ایجاد کرده که به دنبال آن لبنان زیر بار فشار جریانات داخلی کشورش مجبور به پذیرش آتش‌بس بشود.
 
در این بین شاهد هشدار حزب الله مبنی بر این که طرح های آتش بس به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد تا در غزه به جنایات خود ادامه دهد هستیم. بیانیه اخیر حزب الله لبنان نشان داد نیروهای مقاومت قصد دارند در اصلی ترین خاکریز خود در مقابل رژیم صهیونیستی مادامی که جنگ غزه ادامه دارد به مبارزه خود ادامه دهند.
 
اگر به یمن نگاهی بیندازیم می‌بینیم که آنان هم چنین شرطی مبنی بر اینکه مادامی که جنگ غزه ادامه داشته باشد کارزار خودشان را  علیه منافع رژیم صهیونیستی و علیه این رژیم همچنان ادامه خواهند داد را برای رژیم اشغالگر قدس گذاشته اند.
 
رژیم غاصب اسرائیل با وجود گذشت ۸ ماه از آغاز حمله به غزه در هزارتوی سیاسی، دیپلماتیک، امنیتی، اجتماعی و نظامی قرار دارد؛ این وضعیت زمانی پیچیده تر شد که "نتانیاهو" با احتمال صدور حکم بازداشت خود توسط دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه به دلیل عملیات نظامی در نوار غزه مواجه است. در این بین جهان شاهد این است که هر روز امکان تصمیم گیری درست برای نتانیاهو و دیگر مقامات کابینه اسرئیل در حال از بین رفتن است.  
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند