Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان انکه دستور ساخت رآکتور‌های بومی ابلاغ شد، افزود: غنی‌سازی در هر لحظه‌ای اراده شود و نظام تصمیم گیرد، قابل انجام است و دغدغه‌ای برای آن نداریم. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد اسلامی در جمع اقشار مختلف مردم اصفهان گفت: غربی‌ها بعد از غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران شتابان پای میز مذاکره آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان انکه دستور ساخت رآکتور‌های بومی ابلاغ شد، افزود: غنی‌سازی در هر لحظه‌ای اراده شود و نظام تصمیم گیرد، قابل انجام است و دغدغه‌ای برای آن نداریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی  تصریح کرد: ما ۴ محور را قدرتمند کار می‌کنیم، یکی سند جامع توسعه سازمان است که برای نخستین بار سند جامع منتشر می‌شود و منویات رهبر معظم انقلاب در آن آمده که همگی سمت و سوی ما را بدانند.

وی افزود: سند توسعه برق اتمی برای ۱۰ هزار مگاوات، سند توسعه منابع انسانی، چرخه سوخت و رهاسازی معادن تا بتوانیم کیک زرد مورد نیاز را تولید کنیم.

اسلامی تاکید کرد: ما اکنون برای یک نیروگاه، ۱۵۰ تن کیک زرد می‌خواهیم که امروز ظرفیتمان به ۴۰ تن رسیده را باید چندبرابر کنیم و پرتودهی دیگر مسایل مورد توجه بخش فناوری هسته‌ای است که به اقتصاد کشاورزی، خانواده و اقتصاد ملی کمک می‌کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی  عنوان کرد: یکی از اهداف ما ساخت رآکتور است که می‌خواهیم رآکتور ۱۰۰ درصد ایرانی باشد که برنامه آن را ابلاغ کردیم.   بیشتر بخوانید:  اسلامی: در مسیر خودکفایی در تولید رادیوداروهای درمانی و تشخیصی قرار گرفته‌ایم انتهای پیام/  برچسب ها: محمد اسلامی انرژی اتمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد اسلامی انرژی اتمی رئیس سازمان انرژی اتمی ساخت رآکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی