Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله تجاوزات نظامی عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه یمن همچنان ادامه دارد و متجاوزان سعودی مناطقی واقع در صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سلسله تجاوزات نظامی عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. متجاوزان سعودی مناطقی واقع در صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در جریان این حملات توپخانه‌ای ۲ غیرنظامی شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند. رسانه‌های عرب زبان حال تعدادی از مجروحان این حملات را وخیم گزارش کردند.

این در حالی است که پیشتر «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن سخنانی را در خصوص برقراری آتش بس در این کشور مطرح کرده بود. وی با اشاره به تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن گفت: دولت صنعا از برقراری آتش بس فراگیر در یمن حمایت به عمل می‌آورد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه افزود: ما خواستار لغو هرچه سریع‌تر محاصره یمن و برقراری آتش بس فراگیر هستیم. از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله نیز چندی پیش آمریکا را به فریبکاری در یمن و تظاهر به تلاش برای تحقق صلح متهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف سعودی یمن جنگ یمن حملات توپخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای