Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران یک بار تحت هدایت محمد مایلی موفق شده کره جنوبی را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد

در تاریخ بازیهای بین 2 تیم ملی ایران و کره جنوبی، باخت 5-0 برابر کره جنوبی بدترین و برد 6-2 برابر تیم ملی این کشور بهترین نتیجه تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است.

به گزارش طرفداری، در زمان باخت 5-0 مرحوم حسین صدقیانی و در زمان برد 6-2 محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد 6-2 تیم ملی برابر کره جنوبی زمانی اتفاق افتاد که کره جنوبی در اوج قدرت خود بود و در جام جهانی 1994 برابر تیم های ملی اسپانیا 2-2 کرده و برابر آلمان به سختی 3-2 بازنده شده بود.

باخت 6-2 برابر ایران بدترین باخت تیم ملی کره جنوبی برابر یک تیم فوتبال آسیایی بوده است.

همان طور که کی روش در مجموع نتایج با 4 برد و یک مساوی بهترین عملکرد را بین مربیان تیم ملی داشته است، برد 6-2 مایلی کهن هم بهترین نتیجه برای یک مربی تیم ملی ایران در تاریخ بازیهای این تیم برابر تیم ملی فوتبال کشور کره جنوبی بوده است.

در آن روز تاریخی علی دایی 4 گل، خداداد عزیزی و کریم باقری هرکدام 1 گل برای تیم ملی فوتبال کشورمان زدند.

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

منبع: انتخاب

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳