Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:10:29 GMT

سردار آزمون مقابل آرمینیا بیله‌فلد هم غایب است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۵۸۸۷

سردار آزمون مقابل آرمینیا بیله‌فلد هم غایب است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۱۸ فردا شنبه در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا به مصاف آرمینیا بیله‌فلد می‌رود.

لورکوزن که به دلیل مصدومیت «پاتریک شیک» در خط حمله دچار مشکل شده است، امیدوار بود سردار آزمون مهاجم ایرانی اش را در بازی فردا در اختیار داشته باشد.

با این حال آزمون که تمرینات گروهی خود را اخیراً با بایر آغاز کرده است، در دیدار فردا هم غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبری است که باشگاه لورکوزن امروز جمعه آن را اعلام و سرمربی بایر هم آن را در نشست خبری تایید کرد.

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی به بایر پیوسته است، هنوز موفق نشده برای این تیم بازی کند.

کد خبر 5433263 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون بایرلورکوزن بوندسلیگا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز مهدی طارمی والیبال لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی سیاوش یزدانی جام تختی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • رستگاری در کار نیست؛ سردار باید از رم جدا شود
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون