Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت اونس طلا صبح جمعه در آسیا پس از یک روز پرنوسان کاهش یافت. سرمایه گذاران همچنان به ارزیابی مجدد وضعیت درباره تهاجم روسیه به اوکراین و همچنین تحریم های بیشتر غرب علیه روسیه ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید افزایش قیمت طلای جهانی با حمله روسیه به اوکراین

امروز معاملات آتی طلا با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳ درصد کاهش به ۱۹۱۶.۱۰ دلار رسید. فلز زرد در روز پنجشنبه بیش از ۳ درصد صعود کرد و به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۲۰ به ۱۹۷۳.۹۶ دلار رسید، اما ساعاتی بعد و پس از تهدیدات جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و تحریم‌های جدید علیه این کشور روندی نزولی پیدا کرد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه قول داد در شهر کی‌یف، پایتخت این کشور بماند. نیروهای اوکراینی به مبارزه با تهاجم روسیه ادامه می دهند، این بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم است. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌های بیشتری را علیه روسیه اعمال کرد تا مانع از توانایی روسیه برای انجام تجارت با ارزهای اصلی شود. آمریکا در گذشته تحریم هایی را علیه بانک ها و شرکت های دولتی روسیه اعمال کرده است

صنعت کریپتو هند و مقامات دولتی به بحث در مورد تغییرات احتمالی در مقررات مربوط به ارزهای دیجیتالی اعلام شده در اوایل ماه جاری ادامه دادند. همین موضوع موجب شد بیت کوین به قیمت بالای ۳۸هزار دلار باز گردد.

 منبع: اقتصادنیوز

کد خبر: 1131221 برچسب‌ها قیمت طلا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در اجلاس سران «اتحادیه اقتصادی اوراسیا» (EAEU) تأکید کرد که این اتحادیه به تضمین توسعه اقتصادی پایدار در کل منطقه اوراسیا کمک می کند و منافع واقعی را برای هر کشور عضو به ارمغان خواهد آورد.

رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مواجهه با چالش ها و تحریم های جدید از خود کارآمدی نشان داده است. کشورهای اتحادیه اوراسیا در ایجاد سیستم حمل و نقل تعامل خوبی داشته اند.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: کارهای زیادی برای تقویت حاکمیت فناوری کشورهای اوراسیا و توسعه همکاری های صنعتی انجام شده و در حال انجام است. بسیاری از کشورها و ساختارهای بزرگ بین المللی به توسعه روابط با اتحادیه اوراسیا علاقه مندی نشان می دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: کشورهای اتحادیه اروپا با ادامه همکاری و هماهنگی به نتایج قابل توجهی دست خواهند یافت. برداشتن موانع درجه بالایی از آزادی جابجایی کالاهای اتحادیه اوراسیا را تضمین کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سران کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه امروز در ۱۰ سالگی امضای معاهده تأسیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا گردهم آمدند. این اولین تعامل بین المللی پوتین پس از ادای سوگند دیروز سه شنبه برای یک دوره ۶ ساله جدید به شمار می آید.

کد خبر 6100874

دیگر خبرها

  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • آخرین تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست