Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران، آثار محمد کاسبی از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران، آثار محمد کاسبی از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۷ تا ۱۳ اسفند ماه پخش خواهند شد: «شغل شریف»، «حتی اگر شب باشد»، «داماد خوش‌قدم»، «خواستگاری»، «بوگا»، «عاشقی در وقت اضافه» و «حالا چه شود» نام فیلم‌های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «برف پیما»، «کارآگاه فاکس»، «پسر روزنامه چی»، «وقتی تو خواب بودی»، «کوه سرخ غرب»، «سرزمین ماه»، «بازیگر قانون».

ساعت ۲۱:

محمد کاسبی بازیگر شناخته شده و متولد سال ۱۳۳۰ تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقمند بود و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. او در ۱۳۵۳ به دانشکده هنر‌های دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد. در این دوره او به اجرای تئاتر‌های بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای دو سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت.

اولین فیلمی که کاسبی در آن حضور پیدا کرد در سال ۱۳۶۱ و فیلم «مرگ دیگری» ساخته محمد رضا هنرمند بود. محمد کاسبی برای فیلم «پدر» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است.

او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه‌هایی، چون «خوش رکاب» بسیار موفق بوده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، به ترتیب روز پخش شامل این فیلم‌ها است: «دایره سرخ»، «پدر»، «دنیای وارونه»، «زنگ ها»، «براده‌های خورشید»، «نفوذی» و «بدوک».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد کاسبی شبکه نمایش فیلم بازیگران ایرانی شبکه نمایش محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید