Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس- مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز جمعه درجریان بازدید از تصفیه خانه شماره ٢ بندرعباس بر اهمیت آموزش نسل جوان در چگونگی مصرف بهینه آب در استان تاکید کرد و گسترش واحدهای تصفیه فاضلاب در راستای استفاده در کشاورزی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای گسترش بخش کشاورزی در استان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان به همراه معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از تاسیسات تصفیه خانه و واحدهای کیفیت سنجی و تولید برق آن بازدید کرد و از آخرین وضعیت تصفیه آب شرب در شهر بندرعباس اطلاع پیدا کرد.

دوستی با اشاره به برخی مشکلات حوزه آب، گفت:باتوجه به اینکه ۸۰ درصد مشترکان از آب شرب شهری استفاده می کنند موید آن است که آبفا در بخش تامین کیفیت آب شهر بندرعباس موفق عمل کرده است .

همچنین با اشاره به اقدام های آبفا در بخش فاضلاب، بر اجرای طرح جامع فاضلاب در شهرستان میناب و استفاده از ظرفیت پساب تولیدی تصفیه خانه های استان در بخش آبیاری فضای سبز و کشاورزی تاکید کرد.

مدیرعامل آب وفا ضلاب هرمزگان با تاکید بر کیفیت مطلوب آب شرب بندرعباس، گفت:در حال حاضر ۴۵ درصد آب این شهر از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی تامین می شود که تا حد زیادی بر کیفیت آب شهر موثر بوده و به دلیل داشتن میزان کلسیم استاندارد، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

امین قصمی همچنین در بازدید استاندار از بخش دیزل ژنراتور تصفیه خانه، گفت: این بخش شامل دو دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت ۴.۴ مگاوات است که از مهمترین بخش های این تصفیه خانه بوده و با هدف تامین برق اضطراری مرحله اول و دوم تصفیه خانه آب بندرعباس و جلوگیری از هدر رفت آب در مواقع قطعی برق اجرا شده است.

وی در تشریح واحد شناسایی جلبک و سموم تصفیه خانه نیز گفت: سامانه پیشرفته پایش و شناسایی جلبک ها و سموم به عنوان یکی از تجهیزات پیشرفته در تصفیه خانه آب بندرعباس می باشد که در راستای اجرای اصول پدافند غیرعامل اجرا شده است.

انتهای پیام/چ

استاندار هرمزگان از دیگر بخش های تصفیه خانه آب بندرعباس شامل، ایستگاه پمپاژ مرحله ۲ ،‌فیلتراسیون فاز ۲ و بخش تولید ازن سنجی نیز بازدید کرد.

هم اکنون بیش از ۶۰درصد آب شرب شهر بندرعباس از طریق آب شیرین کن و تصفیه آب دریا تامین می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار هرمزگان شرکت آب وفاضلاب استان تصفیه آب تصفیه خانه آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، کنکور یک رویداد فرهنگی و علمی است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دولت سیزدهم به برگزاری با کیفیت این رویداد علمی اهتمام ویژه دارد.

یوسف نوری جمعه، ۷ اردیبهشت در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در بابلسر اظهار کرد: هر چه بتوانیم رشته‌های تحصیلی را به‌سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.

وی افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب در سطح کشور امروز کنکور می‌دهند و در استان مازندران ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند، با توجه به اینکه در ۴ مرحله داوطلبان می‌توانند کنکور بدهند، بخشی از این افراد امروز حضور پیدا نمی‌کنند که مصوبه خوبی جهت کاهش اضطراب و کسب نتیجه مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: ۶۳.۵ درصد از داوطلبان کنکور در استان مازندران خانم‌ و مابقی آقایان هستند. در بابلسر هم امروز، ۸۰۶ نفر در حوزه امتحانی بابلسر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: دانشگاه مازندران دانشگاه ممتازی است که در رده‌بندی‌های جهانی و بین‌المللی از رتبه‌های خوبی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر داوطلبان کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش بیشتر داوطلبان، کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد