Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد و استان‌دار خوزستان در محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در جریان روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در سالن آب و برق مجموعه بوستان اهواز، صادق خلیلیان، استان‌دار خوزستان در سالن برگزاری این رقابت‌ها حاضر شد و به تماشای مسابقات نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد نیز به همراه جانشین فرمانده سپاه استانی در سالن رقابت‌ها حضور یافتنو. یکی از میهمانان ویژه این رقابت‌ها، مادر شهیدان ابراهیم فرجوانی و اسماعیل فرجوانی و جانباز نسرین فرجوانی بود که با حضور در جایگاه ویژه، کشتی‌های جام تختی را تماشاگر بود. محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه دیگر اعضای کمیته فنی نیز همچون روزهای گذشته نظاره‌گر رقابت‌ها هستند. وی با بنی‌تمیم و رمضان جمال‌پور، سرپرست هیأت کشتی استان خوش‌وبش گرمی داشت. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی فرنگی جام تختی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی