Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوردن هندرسون می‌گوید قهرمانی در فینال لیگ کاپ انگلیس می‌تواند در ادامه فصل لیورپول بسیار روحیه‌بخش باشد

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول تنها بازیکنی از ترکیب این تیم در سال 2012 است که توانست فاتح لیگ کاپ انگلستان شود.

طرفداری | یک‌شنبه شب تیم‌های چلسی و لیورپول در چارچوب مسابقه فینال لیگ کاپ 2022 در استادیوم ومبلی لندن به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هندرسون ابتدا درباره وضعیت فیرمینو و ژوتا، احتمال ایستادن کایومین کلهر درون دروازه قرمزها و اهمیت فینال لیگ کاپ صحبت کرد:

فیرمینو و ژوتا بازیکنان بزرگی هستند. به نظر می‌آید بابی دچار مشکل شده است. اگر ژوتا بتواند بازی کند یعنی ما از مزیت ویژه‌ای برخوردار هستیم. کلهر؟ او دروازه‌بان بسیار خوب و پسر خیلی خوبی است. ذهنیت او کاملا قدرت‌مند است. کلهر از کار کردن با بهترین دروازه‌بان جهان چیزهای زیادی می‌آموزد و آلیسون همواره کمکش می‌کند. کلهر همیشه آرام است و این ویژگی او را تحسین می‌کنم. بازی کردن در فینال لیگ کاپ می‌تواند اتفاق بزرگی در فوتبال او باشد. اکنون در لحظه مهمی از فصل حضور داریم. بردن یک جام زودهنگام می‌تواند برای تیم بسیار روحیه‌بخش باشد. ما می‌خواهیم در فینال این جام برنده شویم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا لیگ کاپ را به خانه ببریم. بازی‌های بزرگ کم کم از راه می‌رسند. ما الان در چهار جبهه حضور داریم اما اوضاع می‌تواند خیلی سریع تغییر کند و این را می‌دانم. در حال حاضر فرم خوبی داریم و باید همین گونه کارمان را ادامه دهیم.

کاپیتان 32 ساله لیورپول در خصوص رویارویی با چلسی و اهمیت این مسابقه برای تقویت روحیه قرمزها در ادامه فصل هم صحبت کرد: 

من در لیگ کاپ 2012 همراه با سایر اعضای تیم، برنده این جام شدم. مسیر پر فراز و نشیبی داشته‌ایم اما همیشه تمرکز من روی دو چیز بوده است؛ پیشرفت مداوم و انجام تمام تلاشم برای باشگاه لیورپول. چه ببریم و چه ببازیم، این اصل برای من تغییری نمی‌کند. چلسی تیم فوق‌العاده‌ای است و در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی دارد. چلسی در خط هافبک قوی است و دیدید که آن‌ها سال گذشته چه دستاورد بزرگی کسب کردند. چلسی می‌خواهد فاتح این جام شود اما این بازی برای ما هم فینال است و می‌خواهیم از این مسابقه به عنوان یک سکوی پرتاب برای تقویت اعتماد به نفس و روحیه برای ادامه فصل استفاده کنیم. همه ما تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. البته که می‌توانم با تجربه حضورم در فینال‌هایی که در آن بوده‌ام به بازیکنان جوان‌تر کمک کنم. 

هندرسون درباره ماجرای حمله روسیه به اوکراین و گرفته شدن میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا از سن پترزبورگ گفت: 

به نظرم تصمیم درستی بود. من برای صحبت در مورد این موضوع، صلاحیت کامل را ندارم اما تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان در پی تحولات اخیر، اتفاق ترسناکی است. اخبار ورزشی مربوط به جنگ روسیه و اوکراین را در این لینک بخوانید: جنگ روسیه و اوکراین 

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوردن هندرسون فینال لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم