Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ذرت‌های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خاندوزی در این بازدید ابتدا با رانندگان حمل کالا‌های اساسی و استراتژیک که ساعت‌های زیادی را در صف سپری می‌کنند گفتگو کرد و پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات آن‌ها دستورات میدانی برای اصلاح برخی روند‌ها را به مدیران حاضر در این بازدید صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد همچنین آخرین وضعیت ترخیص این کالا‌ها را رصد و از انبار برنج‌های دپو شده و ذرت‌های آلوده (خوراک دام) که به دلیل مجوز‌های استاندارد امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد، بازدید کرد.

سید احسان خاندوزی همچنین در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر امام خمینی (ره) بزرگترین مبدأ واردات کالا‌های اساسی کشور به ویژه غلات است که به تنهایی سهم عمده آن از طریق این بندر وارد کشور می‌شود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل برخی ناکارآمدی‌ها، در ماه‌های قبل حجم رسوب و ماندگاری کالایی بالایی در این بندر وجود داشت؛ هدف از بازدید حاضر، این است که مسئولان بنادر، گمرکات و اموال تملیکی استان توضیحات لازم را ارائه دهند تا بتوانیم از منظر دولت این دغدغه را رفع تکلیف کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی طی ماه‌های گذشته تلاش خوبی صورت گرفته و با وجود اینکه ۲۸ درصد ورودی کالا‌های اساسی تخلیه شده در بندر نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بندر امام ذرت آلوده وزارت اقتصاد بندر امام خمینی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی