Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه با اعلام اینکه ستادی به‌منظور تسهیل ورود شهروندان ایرانی ساکن اوکراین به لهستان، در سفارت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، نکاتی را در این خصوص متذکر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی وزارت امور خارجه اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لهستان اطلاعیه‌ای را در خصوص تسهیل ورود شهروندان ایرانی ساکن اوکراین به لهستان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو در اولین روز از وقوع بحران و اعلام وضعیت اضطراری در اوکراین با هدف کمک به هموطنان ساکن در این کشور، اقدام به تشکیل ستاد حمایت از ایرانیان نموده است.

این ستاد با هدف تسهیل ورود هموطنان به لهستان و بازگشت آنان به کشورمان مکاتباتی را با وزارت خارجه محل انجام داده است که جهت اطلاع هموطنان عزیز به موارد ذیل اشاره می شود:

1- براساس اعلام وزارت کشور کلیه مبادی ورودی به لهستان ( 8 نقطه مرزی) به روی اتباع اوکراینی و غیراوکراینی جهت ورود باز می‌باشد.

2- اتباع خارجی نیاز به روادید لهستان نداشته و صرفاً با داشتن گذرنامه معتبر و اقامت قانونی در اوکراین می‌توانند به مدت 15 روز در لهستان حضور داشته باشند.

3- براساس اعلام وزارت کشور لهستان گواهی واکسن و PCR جهت ورود مورد نیاز نمیباشد.

4- اتباع خارجی میتوانند همراه با خودروهای خود با داشتن مدارک معتبر وارد لهستان شوند.

5- براساس اعلام اداره مرزبانی، در مبادی ورودی اماکن محدودی جهت پذیرایی مختصر و حتی در صورت لزوم اقامت یک شب در نظر گرفته شده است.

6- سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو در حال هماهنگی با طرف لهستانی جهت اخذ مجوز پرواز مستقیم برای  انتقال هموطنان از ورشو به تهران میباشد.

7- اطلاعات کامل مربوط به اتباع خارجی جهت ورود به لهستان در لینک زیر قابل مشاهده میباشد:
 https://poland.mfa.gov.ir/files/poland/newspics/1775776391_140012061246.pdf
8- همکاران ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو به صورت 24 ساعته با شماره تماس0048502780631 پاسخگوی هموطنان عزیز میباشد. ضمناً یک گروه تلگرامی با شماره مذکور نیز فعال گردیده است.

امیرعبداللهیان در گفتگو با لاوروف: انتظار داریم شرایط برای خروج امن شهروندان ایرانی از اوکراین فراهم شوداطلاعیه سفارت ایران در رومانی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراینتشکیل ستاد بحران در وزارت خارجه برای تسهیل خروج شهروندان ایرانی از اوکراینمذاکره امیرعبداللهیان و همتای مجارستانی برای تسهیل بازگشت ایرانیان مقیم اوکرایندستور وزیر راه برای انتقال سریع ایرانیان مقیم اوکراین/ رستم قاسمی: صیانت از جان هموطنان اولویت دولت است

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوکراین وزارت خارجه اوکراین وزارت خارجه سفارت جمهوری اسلامی ایران شهروندان ایرانی تسهیل ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد