Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@00:17:32 GMT

خوزستان می تواند در صحنه‌های جهانی مدال آوری کند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۷۰۳۷

خوزستان می تواند در صحنه‌های جهانی مدال آوری کند

صادق خلیلیان گفت: خوزستان می تواند در رشته‌های مختلف به ویژه کشتی و کشتی فرنگی در صحنه‌های جهانی بدرخشد و برای کشور مدال آوری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه با حضور در سالن برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در گیت بوستان اهواز از نزدیک رقابت‌های روز پایانی این دوره از مسابقات را تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید خوزستان را یکی از قطب‌های کشتی به ویژه کشتی فرنگی کشور معرفی کرد و افزود: با هدفگذاری مد نظر امیدواریم ورزشکاران خوزستانی بتوانند در مسابقات المپیک موفق به کسب مدال شوند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.   استاندار خوزستان بر حمایت از کشتی‌گیران تاکید کرد و گفت: هیات‌های کشتی باید در لیگ فعال باشند همچنین نیازمند یک سالن مجهز هستیم که آن را تکمیل خواهیم کرد.   خلیلیان با اشاره به وجود کمبودهایی در زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی خوزستان توضیح داد: با توجه به این که ورزش‌های همگانی پشتوانه ورزش‌های قهرمانی هستند ضرورت دارد ورزش همگانی و قهرمانی همزمان با هم پیش بروند.   چهل و دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم تا ششم اسفندماه در اهواز برگزار شد.   انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات

علی امیریان در تور برنزی جهانی امارات به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.  

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی سطح برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و نماینده‌های ایران نیز به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

علی امیریان دونده ایران در ماده ۸۰۰ متر موفق شد، زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبور کند و  مدال طلا را به دست بیاورد.

امیریان با ثبت زمان ۱:۴۷.۷۴ دقیقه ضمن ارتقا رکورد شخصی خود، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به دست آورد و به مدال طلا رسید.  

پیش از این حمیده اسماعیل‌نژاد هم در دوی ۱۰۰ متر زنان به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران