Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگار نه انگار که پای یک تجاوز و اشغالگری و ریختن خون انسانهای بی گناه و تخریب زیرساخت های اقتصادی یک ملت در میان است و به حکم آیین و انسانیت و شرافت حداقل باید این اقدام را تقبیح و متجاوز را محکوم کرد. 

این جماعت به این نیاندیشیده اند که وقتی تجاوز و اشغالگری و آدم کشی  برادر مجاهد پوتین را تایید کردید از این پس در باره خوی امپریالیستی آمریکا و اشغالگری رژیم صهیونیستی چه خواهید گقت و با چه منطقی از ضرورت محو اسراییل و ارسال کمک به حزب الله و حماس دفاع خواهید کرد؟ 

انقلابیون و ارزشی ها گویا کمترین اطلاعی هم از این امر ندارند که این تجاوز و اشغالگری را روزی همین روسها نسبت به خاک ایران داشته اند و مناطقی از ایران را (گرجستان، آذربایجان و ارمنستان) جدا و منضم به خاک خود کردند و همچنان در طمع اشغال گیلان و آذربایجان و کردستان هم بودند که موفق نشدند، و اکنون آنان حداقل از بابت همذات پنداری با قربانی این تجاوز نباید از اشغال اوکراین اظهار رضایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله مطالب مطرح شده در تحلیلهای برخی افسران جهاد تبیین ـ بدون توجه به رضایت دیگر برادران و مقامات انقلابی از تجاوز روسها به اوکراین ـ این است که می نویسند باید از این که اوکراینی ها که روزی تن به خلع سلاح اتمی دادند، عبرت گرفت و اگر چنین کاری نمی کردند امروز مورد حمله و اشغال قرار نمی گرفتند. 

این تحلیل از آن رو مطرح می شود تا تاییدی بر سیاستهای نظامی گری و میدان محوری جمهوری اسلامی آورده باشند و همچنان بر طبل بی اعتنایی به دیپلماسی و مذاکره و ادامه قربانی کردن دین و اقتصاد و رفاه و فرهنگ و آزادیهای مردم بکوبند اما در اینجا هم گویا اطلاع ندارند که اگر قرار بود صرف قدرت نظامی و هزینه کردن ثروتهای کشور در ساخت سلاح و موشک و بمب اتمی و غیر اتمی  و غفلت از دیگر ابعاد توسعه و پیشرفت، مایه بقا و دوام یک رژیم و نظام باشد، هرگز نباید امپراطوری شوروی سابق که اکنون آقای پوتین سودای احیای آن را دارد، از هم می پاشید.  

شوروی کشوری انقلابی و ضد آمریکایی بود که همه توش و توان خود را بر گسترش اقتدار نظامی و میدان داری و کشور گشایی گذاشت و بر تقریبا نیمی از دنیا غلبه یافت و برای قدرت‌های بلوک غرب و از جمله آمریکا دردسرهای جدی ایجاد کرد اما به دلیل ضعف بنیه اقتصادی، فساد سیستماتیک، حاکمیت مطلقه حزب کمونیست و دیکتاتوری سیاسی و فرهنگی و ایجاد فضای فوق امنیتی در داخل و کشورهای وابسته به خود، سرانجام پس از هفت دهه و بدون شلیک یک گلوله و موشک از سوی دشمن خارجی فروپاشید و هیچ کدام از سلاحهای پیشرفته اتمی و غیر اتمی و موشک‌های نقطه زن اش نتوانست مانع از این فروپاشی شود و مردمش که سالها تحت پوشش تبلیغات ضد امپریالیستی بودند، به محض افتتاح شعبه مک دونالد آمریکایی در مسکو صفی چند کیلومتری  را در برابر آن تشکیل دادند و عمق دلتنگی و شیفتگی و ارادت خود را به دشمنی که مقامات حزب کمونیست و رسانه های آن چند دهه از خطر و خباثت آن گفته بودند، آشکار کردند. 

کد خبر 1606877

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی نصیری روسیه ایران و روسیه اوکراین جنگ اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟