Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، براساس بررسی‌های اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان و در راستای کنترل پیک ششم، در مدارس شهری اردبیل، پارس‌آباد و مشکین‌شهر تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری از طریق شبکه شاد فعالیت خواهند کرد.

همچنین در مدارس شهری بقیه شهرستان‌ها به صورت ترکیبی هم حضوری با گروه بندی و رعایت پروتکل‌ها و هم غیرحضوری از طریق شبکه شاد فعالیت آموزشی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد که مدارس روستایی و عشایری استان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری فعال خواهند بود.

به گزارش ایرنا، در شبانه روز گذشته شش تن از بیماران بستری در مراکز درمانی استان بر اثر بیماری کووید- ۱۹ جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز جمعه اعلام کرد که با فوت این تعداد، مجموع جان‌باختگان بیماری کووید- ۱۹ در استان اردبیل طی دو سال گذشته به دو هزار و ۶۸۷ نفر افزایش یافت.

دکتر علی محمدیان اردی افزود: طی شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار جدید در مراکز درمانی این استان بستری شده و با بهبودی ۵۴ بیمار، مجموع بستری‌های کووید- ۱۹ در بیمارستان‌ها به ۲۵۴ نفر کاهش یافت.

به گفته وی‌، ۵۰ نفر از  بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

او کاهش جزئی شمار بستری روزانه و مجموع مبتلایان کرونا در استان اردبیل طی چند روز گذشته را نشان دهنده اثرگذاری مثبت واکسیناسیون دانست و گفت: احتمال افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان همچنان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با هشدار نسبت به احتمال اوج‌گیری شیوع بیماری کووید -۱۹ در استان اردبیل طی روزهای آینده افزود: آمار مراجعان به مراکز درمانی در سطح استان همچنان بالاست.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان مشکین‌شهر، اردبیل و پارس‌آباد در وضعیت قرمز، شهرستان نیر، سرعین، خلخال و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان گرمی، بیله‌سوار، نمین و کوثر نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس استان اردبیل ویروس کرونا مدارس استان اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد