Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیرپرویز نجفی گفت : دمای فعلی هوای قصرشیرین ۲۱درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا ۴۰ درصد است.

به گفته رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین این سامانه ناپایدار طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی تا اواخر وقت فردا شنبه بر جو منطقه حاکم است و در این مدت شاهد وزش باد و احتمال گرد و غبار و بارش پراکنده باران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای امسال در مجموع این شهرستان ۶۴ روز غبارآلود بود که روز‌های غبارآلود در فروردین هشت روز، اردیبهشت هشت روز، خرداد سه روز، تیر یک روز، مرداد چهار روز، شهریور هفت روز، مهر چهار، آبان چهار، آذر ۱۰ و دی چهار روز و بهمن ماه ۱۱ روز بوده است.

از ابتدای سال زراعی جاری در شهرستان مرزی قصرشیرین تا بهمن پایان بهمن ماه در مجموع ۱۲۳.۹ میلی متر بارن باریده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد.

تزریق  ۷۹ هزار دُز واکسن در روانسر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: از ابتدای آغاز فرآیند واکسیناسیون، تاکنون ۷۹ هزار دُز واکسن در سه نویت در این شهرستان تزریق شده است.

محی الدین امینی گفت: ۹۴ درصد مناطق روستایی و ٨۶ درصد مناطق شهری دُز اول و ٨٨ درصد مناطق روستایی و ۷۴ درصد مناطق شهری نیز دُز دوم را تزریق کرده اند.

در تزریق دُز سوم، در ۴۴ درصد مناطق روستایی و ۲۲ درصد مناطق شهری نیز واکسیناسیون انجام شده است.

از ۱۷ بهمن ماه تاکنون به طور میانگین روزانه ۵۰ بیمار مثبت مبتلا به کرونا در روانسر شناسایی شده هم اکنون شهرستان روانسر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و هفت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان‌های جوانرود و کرمانشاه بستری هستند.

تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان ۲ هزار و ۴۷۰ نفر است از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در روانسر از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، یک هزار و ٨۴۵ نفر به صورت سرپایی و ۵۵۵ نفر نیز پس از بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مداوا شدند و متاسفانه ۶۸ نفر نیز با تشخیص مبتلای قطعی فوتی داشتیم.

علایم بالینی این سویه جدید (امیکرون) بسیار مشابه با سرماخوردگی و آنفلوآنزاست بنابراین هر نوع علایم سرماخوردگی را اُمیکرون قلمداد کرده و با قرنطینه خانگی و کاهش مواجهه با دیگران بویژه سالمندان، بیماران دیابتی، افراد با بیماری مزمن کنترل نشده و بیماران سرطانی در حفظ سلامت خود و ایمنی اطرافیان احساس مسوولیت بیشتری داشته باشیم.

افرادی که فرآیند سه نوبت واکسن کرونا را انجام داده اند در صورت ابتلا علایم بسیار خفیف و کوتاه مدتی را تجربه نموده اند و ابتلا به اُمیکرون در آن‌ها باعلایم جدی و خطر همراهی نداشته است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هواشناسی علوم پزشکی درصد مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود

سریال «نون‌خ» پخش خود را از فصل‌یک آغاز کرد؛ سریالی که به مرور به اوج رسید و شخصیت‌های آن میان مخاطبان جا افتاد که یکی از آنها نقش سلمان بود. کاظم نوربخش با سریال نون‌خ و نقش سلمان یک‌شبه ره صدساله را در بازیگری رفت.

پررنگ‌شدن این کاراکتر از فصل‌دوم شروع و در فصل‌های بعدی سریال به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و چهره‌ها تبدیل شد و برای نوربخش شهرت زیادی را به ارمغان آورد و او ازجمله بازیگران شناخته‌شده کردستان و شهرستان بیجار است که عمده فعالیت‌هایش به حضور روی صحنه متمرکز بوده است.

او توسط سعید آقاخانی که همشهری اوست و سابقه آشنایی و دوستی با هم دارند، برای بازی در این سریال دعوت شد. 

کاظم نوربخش درباره فصل پنجم نون خ و بازخوردهایش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: البته ما قرار بود ماه عسل برویم، اما درگیر داستان‌های فصل پنجم شدیم و تا روز آخر با سختی این قصه همراه بودیم و نتوانستیم ماه عسل خود را ادامه بدهیم.

نوربخش عنوان کرد: از فصل اول که این سریال پخش شد مردم خیلی به ما لطف داشتند و تا همین الان شرمنده محبت مردم هستیم.همیشه دوست دارم دل مردم شاد و لب آنها خندان باشد و هر کاری که انجام می‌دهیم برای مردم است.

وی درباره سختی‌های این فصل تصریح کرد: هر سریالی حتی سریال‌هایی که در خانه تصویربرداری می‌شوند سختی‌های خاص خود را دارند، اما سریالی که لوکیشن ثابت نداشته باشد و همیشه در جاده و مینی‌بوس باشد سختی‌های بیشتری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است