Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز 25 فوریه، تولد 23 سالگی جانلوییجی دوناروما بود. دوناروما در سال 2015 وقتی فقط 16 سال داشت با اعتماد سینیشا میهایلوویچ به عنوان دروازه بان اول میلان شناخته شد و 6 سال در دروازه روسونری ایستاد. او در تابستان 2022 پس از انجام 251 بازی برای میلان از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران میلان این اقدام دوناروما را خیانت به باشگاه می دانند. با این حال توییتر رسمی باشگاه میلان با انتشار توییتی، تولد دروازه بان سابق خود را تبریک گفت که البته با واکنش منفی هواداران روسونری همراه شد.

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم