Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های اول و دهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند

در چارچوب هفته بیست و چهارم بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات بازی:

 اطلاعات بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: یکشنبه، 7 اسفند 1400 (26 فوریه 2022) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم دویچه بانک پارک، فرانکفورت هفته برگزاری: هفته 24 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح وضعیت تیم های آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ  با احتساب شکست هفته پیش فرانکفورت مقابل کلن، آن ها در 6 بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرانکفورت در سال جدید، روند چندان مثبتی نداشته است. با ادامه یافتن این شرایط ممکن است شاگردان گلاسنر که زمانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کردند، در معرض خطر سقوط به دسته پایین تر قرار بگیرند. رویارویی با بایرن مونیخ در این شرایط، به نظر نمی رسد چندان خوشایند آن ها باشد. با این حال باید در نظر داشته باشید که آن ها در نیم فصل اول در آلیانتس آرنا موفق شدند باواریایی ها را 2 بر 1 شکست دهند. در این بازی نیز می توانیم منتظر وقوع یک شگفتی باشیم.
  بایرن مونیخ در هفته گذشته، پس از یک هفته ناامید کننده توانست 4 بر 1 از سد گروتر فورث بگذرد. هر چند آن ها نمایش چندان درخشانی در این بازی از خود ارائه نداند. برای این بازی نیز، توماس مولر با ابتلا به ویروس کرونا به لیست بلند مصدومان بایرن مونیخ اضافه شد و به احتمال بالا جمال موسیالا جایگزین او در ترکیب بایرن مونیخ شود. ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی، بدترین بازی های بایرن را با چیدمان 1-3-2-4 دانسته است. پس برای بازی فردا احتمالا نباید انتظار استفاده از این چینش را داشته باشیم و باز هم ممکن است ترکیبی ببینیم که سانه، گنابری، موسیالا و کومان همزمان با یکدیگر در آن حضور داشته باشند. زابیتسر نیز احتمالا زوج کیمیش برای بازی فردا باشد. با فرض چیدمان 3 دفاعه، احتمالا دایوت اوپامکانو نیمکت نشین شود. بایرن مونیخ فعلا با دورتموند 6 امتیاز فاصله دارد و داشتن مزیت یک روز زودتر از دورتموند بازی کردن، می تواند با پیروزی در این مسابقه باری دیگر به رقبای خود فشار وارد کند و فاصله خود را به 9 امتیاز برساند. اما با توجه به نتایج اخیر باواریایی ها و چندین لغزش از آن ها، انتظار هر نتیجه ای در بازی فردا را باید داشته باشیم. ترکیب احتمالی آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ / هواسکور

 

غایبان بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ / هواسکور

 

رویارویی های پیشین آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ

 

جایگاه آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 1 بایرن مونیخ 18 1 4 74 26 48 55 10 آینتراخت فرانکفورت 8 7 8 33 35 2- 31 نکات آماری بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ مارتین هینترگر بیش از هر باشگاهی در دوران حرفه ای خود، مقابل بایرن مونیخ گلزنی کرده است. (4 گل) آینتراخت فرانکفورت در این فصل 4 شکست خانگی تجربه کرده است. 3 تای از آن ها در 3 بازی خانگی متوالی پیشین فرانکفورت رخ داده است. فرانکفورت تاکنون موفق شده 2 بازی پیاپی بایرن مونیخ را شکست دهد. آن ها آخرین بار بین سال های 1976 تا 1977 موفق به شکست دادن بایرن در 3 بازی متوالی شده بودند و با پیروزی در بازی فردا، این آمار را دوباره تکرار خواهند کرد. ناگلزمان در 4 رویارویی پیشین خود مقابل فرانکفورت موفق به شکست دادن این تیم نشده است. (2 تساوی و 2 شکست) پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ بازی آینتراخت فرانکفورت بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد

هافبک اروگوئه‌ای لوس بلانکوس می‌گوید که هم او و هم رختکن رئال مادرید برای بازی مقابل بایرن مونیخ کاملا انگیزه دارند.

طرفداری | فدریکو والورده از حال و هوای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ صحبت کرده است.

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

عشق به رئال مادرید

نمایندگی از رئال مادرید و پوشیدن پیراهن آن، بهترین چیز در دنیاست. رقابت برای رئال مادرید زیباترین چیزی است که وجود دارد، زیباترین چیزی که یک فوتبالیست می‌تواند تجربه کند.

احترام به رقبا

همه بازی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت هستند. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم، به خصوص بایرن مونیخ. آنها به لحاظ تاریخی تیمی بسیار قوی در این رقابت هستند. ما به همان شکلی که به منچسترسیتی احترام گذاشتیم به آنها احترام خواهیم گذاشت.

آماده پنالتی زدن در بازی مقابل سیتی نبودم

من آماده زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی نبودم، خسته بودم. گاهی اوقات باید غرور خود را کنار بگذارید و صادق باشید. وقتی به رختخواب رفتم، پشیمان بودم. سخت تلاش می‌کنم تا دوباره در این شرایط قرار نگیرم.

تونی کروس

من عاشق بازی با تونی کروس هستم، ما رابطه بسیار خوبی داریم. از بازیکنی مثل او چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

منچسترسیتی را شانسی بردید؟

ما شانس آوردیم؟ ما کار بزرگی انجام دادیم و منچسترسیتی را حذف کردیم. شما تیم‌هایی مثل آنها را فقط به خاطر شانس شکست نمی‌دهید. ما با اعتماد به نفس بسیار بالایی به مصاف بایرن مونیخ می‌رویم. به خودمان ایمان داریم.

هری کین

هری کین؟ ما بهترین خط دفاعی دنیا را داریم. باید از مدافعان خود قدردانی کنیم.

انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری

از موقعیت جدیدم خیلی لذت می‌برم، چون می‌توانم به روش‌های مختلفی کمک کنم. من عاشق انجام کارهای مختلف هستم، همه کاره بودن. این همان چیزی است که تیم از من می‌خواهد.

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی خیلی به من کمک کرده است. او مهره کلیدی تیم ما بوده است. او ایده‌های زیادی در مورد چگونگی پیشرفت هر بازیکن دارد، من خیلی به او اعتماد دارم.

فضای رختکن رئال مادرید

همه ما خیلی هیجان‌زده هستیم. خودم خیلی انگیزه دارم، چون برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن روبرو می‌شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین