Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» به پاس نکوداشت خدمات کم‌نظیر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز این جشنواره به منظور تداوم مسیر و زنده نگه‌داشتن یاد سردار دل‌ها توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود و یک کارگاه توجیهی نیز جهت اجرای هرچه بهتر این جشنواره برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: این جشنواره در دو برنامه محوری اجرا می‌شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه‌سازی برای تولید آثار و آفرینش‌های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این سردار شهید به انسان‌ها در قالب‌های مختلف هنری است.

وی اضافه کرد: همه علاقه‌مندان می‌توانند در زمینه‌های هنری، تجسمی، فیلم‌سازی، مقاله‌نویسی، دل نوشته و خوشنویسی در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند که ورود به این سایت مستلزم نصب نرم‌افزار آی‌گپ در گوشی است.

جلالی گفت: محور دیگر این جشنواره، پویش ملی «چلچراغ» به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام‌المنفعه است که توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از این شهید والامقام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مرحله کشوری این جشنواره در تیرماه سال آینده برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه‌های اعلامی می‌توانند به سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، در دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ با تلاش جوانان، امدادگران و کارکنان هلال احمر استان بتواند در راستای اهداف عالی و انسانی شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی در جامعه گام‌های ارزشمندی بردارند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رفیق خوشبخت یادواره کردستان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود