Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از بازیکنان بدون جانشین هستند و یزدانی با نقش مهمی که در خط دفاعی استقلال دارد از این دست بازیکنان است.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: استقلال امسال شروع خیلی خوبی داشت و از روز‌های اول ساختار دفاعی این تیم تغییرات مثبتی را به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال سخت گل می‌خورد و بهترین دفاع لیگ است و همین نتایج خوب باعث شده در صدر جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: برخی در رابطه با بازی زیبا صحبت می‌کنند، اما کسب ۳ امتیاز‌ها و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر مهم‌تر از هر چیزی است. قطعاً کسب قهرمانی لیگ پس از سال‌ها برای هواداران بسیار مهمتر از فوتبال زیبا است و آن‌ها از این بابت خیلی خوشحال خواهند شد. فوتبال زیبا بدون قهرمانی هیچ ارزشی نخواهد داشت.

*استقلال بدون یزدانی به مشکل خواهد خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره غیبت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این دیدار و اهمیت بالای آن‌ها گفت: تغییر سیستم استقلال و روی آوردن به دفاع چهار نفره در این دیدار طبیعی بود، امیدوارم مشکل یزدانی هرچه زودتر حل شود، زیرا بازی‌های سخت و سنگینی در پیش داریم و او می‌تواند کمک بزرگی به ساختار دفاعی استقلال کند. بعضی از بازیکنان بدون جانشین و غیرقابل تغییر هستند و یزدانی با نقش مهمی که در بالانس دفاعی استقلال دارد از این دست بازیکنان است.

وی در رابطه با وضعیت مرادمند یادآور شد: مرادمند مدافع بسیار خوبی است، اما بازیکنانی، چون دانشگر و غلامی را داریم که می‌توانند جای او را پر کند، اما در بازی‌های سنگین پیش‌رو بدون یزدانی به مشکل خواهیم خورد و کار خیلی سخت خواهد شد.

بیانی در خصوص عملکرد دو خرید جدید آبی‌های پایتخت عنوان کرد: حردانی جزو بهترین بازیکنان لیگ ایران است و با توجه به سن کمش سال‌های سال می‌تواند در سمت راست به استقلال کمک کند. آمانوف بازی به بازی شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد، دیدیم که برابر فجر شرایط او بسیار بهتر از ۲ بازی قبل شده بود و خود را به خوبی در محوطه جریمه حریف در موقعیت گل قرار می‌داد و می‌تواند در ادامه کمک مهمی به استقلال نماید.

*استقلال باید ساختار دفاع تیمی خود را حفظ کرده و گلی دریافت نکند

کاپیتان سال‌های گذشته تیم فوتبال استقلال درباره اهمیت بالای دربی ۹۸ پایتخت تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس دو شانس اصلی کسب قهرمانی این فصل از لیگ برتر هستند و دیدار دربی تقریباً می‌تواند قهرمان این فصل را مشخص کند. مجیدی بهتر از هرکسی اهمیت رسیدن به قهرمانی در لیگ را می‌داند و امیدوارم با تدابیری که می‌اندیشد استقلال در پایان فصل فاتح فوتبال ایران باشد.

شاهین بیانی در رابطه با دیدار استقلال با نساجی در هفته بیستم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام بازی‌های استقلال سخت و حساس هستند و فرقی ندارد با کدام تیم و در چه زمانی روبه رو شویم. تمام تیم‌ها مقابل صدرنشین لیگ انگیزه‌ی بالایی خواهند داشت. نکته مهم در این دیدار این است که استقلال ساختار دفاع تیمی خود را حفظ کرده و گلی دریافت نکند، زیرا در خط حمله بازیکنان توانایی داریم و می‌توانیم به هر حریفی گل بزنیم.

بیشتر بخوانید: نوری: خدا به پرسپولیس و لک رحم کند/ باید مشخص شود امیری چگونه معاف شده

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال استقلال شاهین بیانی لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فوتبال استقلال شاهین بیانی لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی فوتبال استقلال ساختار دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!