Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشل پلاتینی دوست داشته جام قهرمانی اروپا را به یوونتوس اهدا کند اما در دوره ریاست او هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. 

میشل پلاتینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و رئیس سابق یوفا، در گفتگوی مفصلی با گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که بخشی از آن را در طرفداری خواندید. وی در دیگر بخشی از صحبت هایش با گاتزتا دلو اسپورت در مورد انتقادات از سبک دفاعی الگری گفت:

الگری 5 اسکودتو با یوونتوس کسب کرده و 2 بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده اما به خاطر انجام ندادن یک فوتبال تهاجمی مورد انتقاد قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقایسه با انگلیس، در فوتبال ایتالیا فوتبال های تهاجمی کمتری می بینیم اما در انگلیس همه چیز زیباست، استادیوم ها، بازیکنان...اما وقتی آنها به ایتالیا می آیند و به مشکل می خورند. 

میشل پلاتینی و آندره آ پیرلو پس از شکست یوونتوس در فینال 2015 برلین

در دوره ریاست میشل پلاتینی در یوفا، تیم محبوب او یوونتوس بارها تا یک قدمی پیش رفت اما نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان شود. وی در این مورد گفت:

دوست داشتم جام لیگ قهرمانان را به یوونتوس اهدا کنم اما چنین اتفاقی رخ نداد. چفرین؟ (با خنده) او دعا می کند که هرگز این جام را به یوونتوس ندهد اما فوتبال یک داستان بی انتهاست. مانند آتالانتا که تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان رفت. بنابراین چرا که نه؟ شاید او امسال به یوونتوس جام را اهدا کند. 

پلاتینی همچنین از آنیلی درخواست کرد هم وطنش ام باپه را جذب کند:

من در مورد بودجه نقل و انتقالات یوونتوس چیزی نمی دانم اما به رئیس توصیه می کنم ام باپه را جذب کند. البته اگر بودجه آن وجود دارد. تمدید با دیبالا؟ من نمی دانم شرایط برای تمدید او چگونه است. من همیشه به قراردادهایم احترام گذاشتم و پائولو دیبالا را دوست دارم. 

 

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میشل پلاتینی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود