Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته نوزدهم لیگ یک (آزادگان) فوتبال کشور امروز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ با برگزاری ۹ دیدار آغاز می‌شود که در یکی از دیدار‌ها تیم فوتبال ملوان به مصاف شهرداری همدان می‌رود.

برنامه دیدار های هفته نوزدهم لیگ آزادگان سایپا - قشقایی شیراز / ساعت ۱۴:۳۰ ملوان - شهرداری همدان / ساعت ۱۴:۳۰ ماشین سازی تبریز - رایکا بابل / ساعت ۱۴:۳۰ خیبر خرم آباد - پارس جنوبی جم / ساعت ۱۴:۳۰ مس شهر بابک - مس کرمان / ساعت ۱۴:۳۰ خوشه طلایی ساوه - شهرداری آستارا / ساعت ۱۴:۳۰ شمس آذر قزوین - استقلال خوزستان / ساعت ۱۴:۳۰ شاهین شهرداری بوشهر - آرمان گهر/ ساعت ۱۵:۰۰ استقلال ملاثانی - ویستاتوربین تهران / ساعت ۱۵:۰۰ ملوان - شهرداری همدان

تیم فوتبال ملوان با کسب ۴۰ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رده نخست لیگ یک (آزادگان) قرار دارد، اما تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رده یازدهم لیگ یک فوتبال ایران جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان در هفته هجدهم مسابقات لیگ یک به مصاف آرمان گهر رفت، این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و هر ۲ تیم امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

ملوان هم در چارچوب دیدار‌های هفته هجدهم لیگ یک به مصاف ماشین‌سازی‌تبریز رفت و با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست داد.

ملوان در این فصل باختی را نداشته است.

مس شهر بابک - مس کرمان

مس کرمان با کسب ۳۶ امتیاز از ۱۸ بازی در دوم جدول لیگ یک جای گرفته، اما مس شهر بابک با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۸ بازی در رده هشتم لیگ یک (آزادگان) قرار دارد.

مس کرمان در هفته هجدهم لیگ یک فوتبال کشور به مصاف تیم شمس آذر قزوین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد.

در آن سوی میدان مس شهر بابک به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید و هر ۲ تیم امتیازات این دیدار را با هم تقسیم کردند.

خیبر خرم آباد - پارس جنوبی جم

پارس جنوبی جم با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رده ششم لیگ فوتبال یک جای گرفته است.

خیبر خرم‌آباد هم با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۸ مسابقه در جایگاه سوم لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ یک فوتبال کشور به مصاف تیم مس شهر بابک رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

خیبر خرم آباد در هفته هجدهم لیگ یک به مصاف تیم شهرداری آستارا رفت، اما با نتیجه یک بر صفر در این دیدار شکست خورد و جایگاه دوم جدول را به مس کرمان هدیه داد.

ماشین سازی تبریز - رایکا بابل

تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۸ در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است، اما تیم ماشین سازی تبریز اوضاع مناسبی در جدول لیگ یک ندارد و با کسب ۵ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رده هجدهم جدول لیگ یک قرار دارد.

ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم لیگ یک به مصاف تیم شهرداری همدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک از این تیم همدانی شکست خورد.

رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ یک فوتبال کشور به مصاف تیم استقلال ملاثانی رفت که این ديدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برنامه دیدار‌های هفته بیستم لیگ آزادگان

شنبه ۱۴ اسفند

رایکا بابل - شاهین شهرداری بوشهر / ساعت ۱۴:۳۰ شهرداری آستارا - ماشین سازی تبریز / ساعت ۱۴:۳۰ مس کرمان - سایپا / ساعت ۱۴:۴۵ قشقایی شیراز - ملوان / ساعت ۱۴:۴۵ مس شهر بابک - خوشه طلایی ساوه / ساعت ۱۴:۴۵ ویستاتوربین تهران - شمس آذر قزوین / ساعت ۱۴:۴۵ شهرداری همدان - آرمان گهر / ساعت ۱۴:۴۵ استقلال خوزستان - خیبر خرم آباد / ساعت ۱۵:۱۵ پارس جنوبی جم - استقلال ملاثانی / ساعت ۱۵:۱۵

بیشتر بخوانید

توقف دقیقه نودی ملوان مقابل آرمان گهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال ایران اخبار ورزشی هفته هجدهم لیگ یک نتیجه تساوی یک ماشین سازی تبریز یک به پایان رسید شهرداری همدان لیگ یک به مصاف پارس جنوبی جم خیبر خرم آباد لیگ یک فوتبال فوتبال کشور مس شهر بابک مصاف تیم تیم فوتبال رایکا بابل ساعت ۱۴ ۴۵ ساعت ۱۴ ۳۰ آرمان گهر مس کرمان ساعت ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم چادرملوی اردکان در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور با نتیجه ۴-۲ بر تیم هیات فوتبال شهرستان اصفهان فائق آمد و به لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

شیرین صفار، زهرا قربانی، مهدیه محمدزاده و فاطمه قهرمانی گل‌های چادرملو را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده استان با عملکردی خیره کننده، بدون شکست و کسب ۱۳ برد پیاپی صعودش را به لیگ‌برتر جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد