Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن دارابی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استفاده از تولیدات داخلی استان در راستای بهبود معیشت مردم، در صورت تحقق کامل، علاوه بر حوزه های تولید و توزیع، در حوزه فروش نیز به نفع مردم است و در جلسات متعدد، استاندار کرمانشاه به مجموعه ذی نفعان دستور داده است که تمام تلاش خود را در جهت افزایش سهم تولیدات استانی در سبد فروش محصولات به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه یادآور شد که وزیر صمت، موضوع الزام درج قیمت تولید کننده را بر روی محصولات مصرفی شرکت ها و واحد های تولیدی کشور عملیاتی نموده است که اقدام مناسبی در جهت شفاف سازی از تولید تا مصرف است که می تواند بازار را رقابتی کرده و دست دلالان و سودجویان را کوتاه کند.

دارابی افزود: در استان کرمانشاه نیز با اهتمام سازمان صمت و خانه صنعت و معدن به واحدهای تولیدی مختلف اطلاع رسانی گسترده در ارتباط با درج قیمت تولید کننده انجام شده است و در صورت عدم رعایت این موضوع، دستگاه های نظارتی به این امر ورود خواهند کرد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی فعال دارد.

برچسب‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالای اساسی قیمت کالا کرمانشاه صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای کالای اساسی قیمت کالا فروشگاه های زنجیره ای کالای اساسی قیمت کالا کرمانشاه صمت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی