Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه مرغ و گوشت بیش از نیاز استان در سردخانه‌ها موجود است گفت: ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های لرستان وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارشخبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،عماد شاهرخیدر حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امنیت غذایی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه تمام کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارو سردخانه‌‌های استان لرستان وجود دارد اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت و ابلاغ آن از سوی وزارت جهاد کشاورزی، در استان هیچ مشکلی در رابطه با توزیع کالاهای اساسی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به وجود هزار و 100 تن برنج هندی (با قیمت هر کیلو 24 هزار تومان) و هزار و 100 تن برنج تایلندی (کیلویی 12 هزار تومان) در انبارهای لرستان وجود دارد افزود: همچنین هزار و 100 تن شکر( کیلویی 14 هزار تومان) در انبارهای استان موجود است.

مشکلی برای تأمین گوشت مرغ پایان سال در کرمانشاه وجود نداردروزانه 60 تن مرغ در همدان توزیع می‌شود؛ کمبودی برای شب عید نداریم 235 تن مرغ منجمد 20 هزار تومانی در پردیس توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به وجود 600 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: 284 تن از این مرغ‌ها حواله شده است؛ 60 تن گوشت قرمز نیز به استان لرستان اختصاص یافته که 15 تن آن حواله شده است و در صورت نیاز مرغ و گوشت بیشتری اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: روزانه روند کشتار مرغ و گوشت در استان لرستان انجام می‌شود به طوری که بیش از نیاز استان لرستان مرغ و گوشت در سردخانه‌های استان موجود است.

شاهرخی در رابطه با تامین میوه شب عید نیز  خاطرنشان کرد: 300 تن پرتقال تامسون و 200 تن سیب در سردخانه‌های استان وجود دارد که زمان عرضه براساس برنامه کارگروه راهبردی کشوری 10 تا 15 درصد زیر قیمت در بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردخانه های استان استان لرستان تن مرغ منجمد مرغ و گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته