Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری رویداد فرهنگی رفیقانه در استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح رفیقانه، طرحی در راستای حمایت از شکوفایی دختران ایرانی، کشف گروه‌های دوستی و تقویت رفاقت‌های سالم و توانمندسازی دختران انقلابی در جهت تاثیرگذاری بر همسالان خود و همچنین ایجاد زمینه‌ی رشد و تعالی در افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح یکی از برنامه‌های معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که منطبق‌بر الگوی سوم و گام دوم انقلاب در یک حرکت منسجم برگزار می‌شود و شاهد اقدامات خلاقانه در این طرح هستیم.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: پژوهش و تولید محتوا، گفتمان‌سازی، آموزش و توانمندسازی، رسانه، شفافیت‌بخشی و شبکه سازی نیروی انسانی از جمله محورهای طرح رفیقانه در آذربایجان شرقی است.

وی یادآور شد: این طرح در سالجاری طی دو نوبت اجرا شد که در نیمه نخست سال با عنوان عصر سخن برگزار و در نیمه دوم نیز با عنوان طرح طوبی درحال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ گروه دوستی در قالب این طرح در استان تشکیل شده است و امکان ثبت نام با مراجعه به صفحه این پویش در شبکه.های اجتماعی و همچنین تماس با اداره کل تبلیغات اسلامی و یا مراجعه حضوری مقدور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز